س٫ فروردین ۲۸ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

راه‌اندازی خبرگزاری ایرنا در مرودشت

1 دقیقه خوانده شده
راه‌اندازی خبرگزاری ایرنا در مرودشت

توان فنی و استقلال رأی از ویژگی‌های مهمی است که یک خبرنگار باید واجد آن باشد و با توجه به سوابق محمدامین افشارپور، امید است که شاهد ارائه الگوی تخصصی در تهیه اخبار شهرستان باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس؛ در نشستی با حضور شهرام صالحی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرودشت و سید احمد نجفی، مدیر خبرگزاری ایرنا در فارس خبرنگار این خبرگزاری در مرودشت معرفی گردید.

سید احمد نجفی، مدیر خبرگزاری ایرنا در فارس با اشاره به اهمیت شهرستان مرودشت در جغرافیای استان فارس و کشور بیان داشت: بر این باوریم که گستره ظرفیت‌های شهرستان مرودشت بیش از بُعد تاریخی آن است و عدم انعکاس مطلوب اخبار در سطح کشور، موجب شده سایر توانمندی‌های این شهرستان به خوبی معرفی نشود.

وی افزود: با توجه به توانمندی، علاقمندی و تخصص محمدامین افشارپور، امیدواریم بتوانیم ظرفیت‌های شهرستان مرودشت را به نحو شایسته‌ای در خبرگزاری دولت منعکس نماییم.

شهرام صالحی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت هم با اشاره به اهمیت امانت‌داری در انتشار خبر گفت: توان فنی و استقلال رأی از ویژگی‌های مهمی است که یک خبرنگار بایست واجد آن باشد و با توجه به سوابق محمدامین افشارپور، امید است که شاهد ارائه الگوی تخصصی در تهیه اخبار شهرستان باشیم.

در این نشست محمدامین افشارپور به عنوان خبرنگار خبرگزاری ایرنا در شهرستان مرودشت معرفی شد.

راه‌اندازی خبرگزاری ایرنا در مرودشت

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *