پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

دکتر رضا عباس زاده خبر داد: آغاز ثبت نام تعاونی مسکن خانه مطبوعات استان البرز

1 دقیقه خوانده شده
رییس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان البرز از تشکیل تعاونی مسکن خانه مطبوعات البرز و انتشار فراخوان عضویت در این تعاونی خبر داد.
اظهار نظر مدیر خانه مطبوعات استان البرز در خصوص دریافت مالیات ارزش افزوده از رسانه‌ها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه؛ دکتر رضا عباس زاده با اعلام این خبر گفت: جهت عضویت در این تعاونی در مرحله نخست اعتماد و موافقت اعضای خانه برای عضویت در تعاونی شرط لازم و مهم برای اعضای کمیته پیگیری، خواهد بود.

وی افزود: در حال حاضر سعی داریم تاسیس تعاونی مسکن در کوتاه ترین زمان انجام گرفته و هدف اصلی این است که به امید خدا و با همکاری و همفکری همه اعضای خانه مطبوعات استان البرز بتوانیم از مسئولین ذیربط، حمایت حداکثری داشته باشیم، لذا تک تک همکارانی که عضو تعاونی خواهند شد، می توانند به هیات مدیره آینده در رسیدن به این هدف کمک کنند.

عباس زاده ادامه داد: جهت عدم مزاحمت برای سایر اعضای خانه مطبوعات که تمایل به عضویت در این تعاونی ندارند و به منظور اطلاع رسانی دقیقتر به اعضا تعاونی، گروه تلگرامی تعاونی مسکن، تشکیل داده ایم که به مرور اطلاعات تکمیلی در همان گروه بارگذاری خواهد شد و دلیل انتخاب گروه تلگرامی این بود که اعضا از اطلاعات بارگذاری شده قبل و پرسش و پاسخ دوستانی که زودتر عضو شدند، محروم نباشند.

وی اظهار داشت: همکارانی که متقاضی عضویت هستند به اعضا کمیته اطلاع دهند تا بعد از تحویل تصویر مدارک اولیه، در گروه تلگرامی تعاونی ها عضو شوند.

رییس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان البرز بیان داشت: مدارک درخواست عضویت در حال حاضر ارسال کپی کارت ملی و صفحه اول شناسنامه خواهد بود تا نام همکاران در لیست اولیه اعصای تعاونی قرار بگیرد و بعدها جهت تشکیل تعاونی، مدارک تکمیلی از اعضایی که درخواست عضویت کردند، دریافت خواهد شد.

وی تصریح کرد: برای حق عضویت نیز در حال حاضر با مبلغ ۶۰۰ هزار تومان موافقت شده و ممکن است رقم کمتر از این رقم باشد که البته سعی خواهیم کرد تا تعیین هیات مدیره فعلا این حق عضویت از اعضا دریافت نشود مگر اینکه دستورالعمل تشکیل تعاونی برای حضور در مجمع عمومی و حق رای انتخاب هیات مدیره، پرداخت حق عضویت را لازم بداند.

رییس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان البرز در پایان خاطر نشان کرد: توضیحات تکمیلی در گروه تعاونی مسکن خانه مطبوعات استان البرز خدمت اعضا ارائه می شود و اگر مدارک بیشتر لازم بود و زمان واریز حق عضویت مشخص شد در همان گروه شماره حساب تعاونی و بقیه موارد اطلاع رسانی خواهد شد.

گفتنی است بر اساس اطلاعیه ۱ تعاونی مسکن خانه مطبوعات استان البرز همکارانی که درخواست عضویت در تعاونی مسکن را دارند، تصویر مدارک (کارت ملی و صفحه اول شناسنامه) خود را در واتساپ به شماره ۰۹۱۲۵۵۹۸۸۰۵ و یا برای سایر اعضای کمیته ارسال کنند، دریافت این مدارک صرفا برای اعلام عضویت بوده و پس از مهلت ثبت نام (چهارشنبه ۲۹ دی ماه ۱۴۰۱) طی روزهای آتی و در موعد مققر از متقاضیان دعوت می شود تا نسبت به ارایه مدارک کامل شناسایی خود، حضورا اقدام کنند.

خبرنگار: الناز قنبری

دکتر رضا عباس زاده خبر داد: آغاز ثبت نام تعاونی مسکن خانه مطبوعات استان البرز

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *