ج٫ فروردین ۱۰ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

در اراک رخ داد؛ هتک حرمت جامعه رسانه و سکوت هیئت فوتبال

1 دقیقه خوانده شده
در اراک رخ داد؛ هتک حرمت جامعه رسانه و سکوت هیئت فوتبال

پنجشنبه هفته گذشته ، درست ۲۴ ساعت مانده به اولین دیدار نماینده فوتبال استان مرکزی در رقابت های لیگ برتر کشور و در حاشیه بازدید (سهیل مهدی) مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ، یکی از اعضای هیئت فوتبال استان مرکزی در اقدامی عجیب خبرنگار خبرگزاری برنا در استان مرکزی را مورد ضرب و شتم و توهین قرار داد. 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از برنا؛ بعد از این اتفاقات تلخ که بدون شک با آبروی فوتبال استان بازی شد، خیلی زود مسئولان استانی و رسانه ها واکنش نشان داده و همگی این اقدام زشت و دور از شان ورزش را محکوم کردند.

از پیگیری های معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری تا مصاحبه مدیرکل ورزش و جوانان استان و مدیر روابط عمومی این اداره کل ، در آن سو نیز رسانه های استان سنگ تمام گذاشتند و همگی با یک صدای واحد این حرکت را محکوم کردند.

انجمن ورزشی نویسان استان نیز با صدور بیانیه ای به میدان آمده و از مسئولان هیئت فوتبال خواست تا با افراد خاطی برخورد شود. اما این پایان ماجراهای تلخ اصحاب رسانه با مسئولان هیئت فوتبال نبود، چرا که در کمتر از ۲۴ ساعت بعد از این اتفاقات هنگام ورود عکاسان خبرگزاری ها علی رغم دستور و پیگیری معاون سیاسی استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با ناظر مسابقه برای حضور این افراد در استادیوم بازهم شاهد توهین و هتک حرمت جامعه رسانه بودیم.

اتفاقی که بار دیگر اعتراض همگانی را این بار حتی توسط مخاطبین رسانه ها در شبکه های اجتماعی در پی داشت.

اما در میان همه این اعتراضات گویا سکاندارفوتبال استان که چهل سال است بر این صندلی تکیه زده یا شنونده خوبی نیست یا در خواب زمستانی به سر می برد .

اتفاقی که این شائبه را در ذهن ها می پروراند که پیرمرد فوتبال استان نیز چندان از توهین به اصحاب رسانه ناراحت نیست و شاید این اقدامات را آب سردی می پندارد بر زخم قلم سالهای اخیر ورزشی نویسان به او و مدیریت هیئت فوتبال. به هر حال با همه این اقدامات خبرنگاران استان منتظر اقدام فدراسیون فوتبال هستند تا پیوند جامعه ورزشی و ورزشی نویسان استان مرکزی تحت تاثیر این گونه حوادث ناشی از ضعف مدیریت نشود.

در اراک رخ داد؛ هتک حرمت جامعه رسانه و سکوت هیئت فوتبال

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *