ج٫ فروردین ۳۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

داوری آثار ارسالی ۱۱۰ خبرنگار و فعال رسانه ای در جشنواره ابوذر قم

1 دقیقه خوانده شده
داوری آثار ارسالی ۱۱۰ خبرنگار و فعال رسانه ای در جشنواره ابوذر قم

دبیر پنجمین جشنواره ابوذر استان قم گفت: در این دوره از جشنواره، آثار ارسالی ۱۱۰ خبرنگار و فعال رسانه ای استان قم مورد بررسی و داوری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبرگزاری حوزه؛ سید جواد اشرفی طی سخنانی در مراسم اختتامیه این جشنواره ابراز داشت: پس از اعلام فراخوان، مجموع این آثار که ۴۷۰ اثر بود به دبیرخانه ارسال شد و در ۸ بخش اصلی و نیز ۴ بخش ویژه مورد داوری قرار گفت.

وی افزود: داوری ها به شکل کد بندی شده انجام شد، به طوری که هیچ کدام از داوران، نام فرد و نام رسانه و جزئیات مربوط به آن را نمی دانستند و لذا به شکل کاملاً حرفه ای و بدون هیچ گونه جانبداری، این فرآیند صورت گرفت.

مدیر خبرگزاری فارس استان قم همچنین با اشاره به تأخیر حدود ۶ ماهه در برگزاری مراسم اختتامیه به جهت شرایط خاص کشور پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی و به خصوص شیوع ویروس منحوس کرونا گفت: چندی پیش، پیشنهادی مطرح شد مبنی بر این که اختتامیه جشنواره به صورت آنلاین و غیر حضوری برگزار شودکه البته با هم فکری خود دوستان با این طرح مخالفت شد و در دهه کرامت و در آستانه ولادت امام رضا(ع) این مراسم برگزار شد.

وی در خاتمه با بیان این که دوستان بسیاری ما را در برگزاری جشنواره پنجم یاری کردند، گفت: سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری و نیز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، روابط عمومی شهرداری، صدا و سیما و کنگره شهدای استان قم، سازمان بسیج رسانه را در برگزاری این جشنواره همکاری کردند که جا دارد از زحمات تک تک این عزیزان کمال تشکر را داشته باشم.

داوری آثار ارسالی ۱۱۰ خبرنگار و فعال رسانه ای در جشنواره ابوذر قم

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *