ش٫ اردیبهشت ۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

خروج ناگهانی ترامپ از نشست مطبوعاتی درباره کرونا

1 دقیقه خوانده شده
خروج ناگهانی ترامپ از نشست مطبوعاتی درباره کرونا

رئیس جمهوری آمریکا بدون جواب دادن به سئوال خبرنگار سی ان ان، کنفرانس مطبوعاتی خود درباره کووید-۱۹ را ناگهان قطع کرد و از اتاق خارج شد.  

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ ترامپ بدون جواب دادن به سئوال خبرنگار سی ان ان، کنفرانس مطبوعاتی خود درباره کووید-۱۹ را ناگهان قطع کرد و از اتاق خارج شد.
در کنفرانس مطبوعاتی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا درباره اقدامات صورت گرفته درباره همه گیری کرونا، کیتلان کالینز خبرنگار این شبکه گفت: آقای رئیس جمهور، زنی که شما گفتید پزشک بزرگی است، در ویدیویی که شما دیشب بازنشر کردید گفت ماسک اثر ندارد و درمانی برای کووید-۱۹ وجود ندارد، هر دوی این‌ها را کارشناسان بهداشتی رد می‌کنند و می‌گویند واقعیت ندارد.

او همچنین ویدیو‌هایی درست کرد که می‌گوید پزشکان با استفاده از دی ان‌ای بیگانه‌ها دارو می‌سازند و آن‌ها سعی دارند واکسنی تولید کنند که شما را در برابر مذهبی شدن مصون می‌کند.
ترامپ: خب، شاید شاید اینطور باشد، شاید هم نه، اما من باید به شما این را بگویم-
خبرنگار: صحبت‌ها مفهوم نیست-
ترامپ: حرف‌های او در کنار پزشکان زیاد دیگری از تلویزیون پخش می‌شد. آن‌ها از هواداران جدی هیدروکسی کلروکین بودند. من فکر می‌کردم او با توجه به اینکه از کجا آمده بود، بسیار تاثیرگذار بود. من نمی‌دانم او از چه کشوری بود، اما او گفت موفقیت زیادی درباره صد‌ها بیمار مختلف داشته است. من فکر می‌کردم حرف‌های او مهم است و باید شنیده شود، اما درباره او چیزی نمی‌دانم. خب سوال بعد.
همان خبرنگار: خیلی سریع، شما هفته پیش گفتید ماسک ها…
ترامپ: خیلی خب، از همه شما خیلی متشکرم. متشکرم.

خروج ناگهانی ترامپ از نشست مطبوعاتی درباره کرونا

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *