پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

خبرنگار گلستانی در جشنواره ملی کرونا “گره” تجلیل شد

1 دقیقه خوانده شده
خبرنگار گلستانی در جشنواره ملی کرونا "گره" تجلیل شد

اثر خبرنگار گلستانی در بین ۲۲۱ یادداشت خبرنگاران کشور به‌عنوان اثر برتر انتخاب و در جشنواره ملی کرونا “گره” تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ در اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ملی کرونا تحت عنوان “گره” یادداشت خبرنگار ایرنای گلستان از سوی هیئت داوران به‌عنوان چهار اثر برتر این جشنواره به عنوان یادداشت برتر انتخاب و از سوی رئیس سازمان بسیج رسانه کشور جایزه نقدی و تندیس جشنواره به این خبرنگار گلستانی اهدا شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در این مراسم گفت: حریت و جسارت در خبر باید در دستور کار خبرنگاران و بیان حقیقت اولویت مهم رسانه‌ها باشد.

مسعود بصیری با بیان این که امروزه آگاهی و روشنگری در جهان امری مهم و اساسی است که نباید از آن غافل شد افزود: خبرنگاران امروزه پیامبران اطلاع‌رسانی و حقیقت هستند و باید روشنگری کنند و به‌دنبال تغییر باشند.

کسب عکس برتر در جشنواره عکس تالاب‌های کشور در سال ۲۰۱۸ ؛ کسب عنوان برتر در رشته عکس و گزارش‌نویسی در جشنواره استانی ابوذر در سال های ۹۷ و ۹۸ از دیگر موفقیت‌های علی قاسمعلی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گلستان در حوزه خبر است.

نویسندگان یادداشت‌های برتر ارسالی به جشنواره ملی گره در مراسم پایانی که در شهرستان نکاء استان مازندران برگزار شد، تجلیل شدند.

براساس اعلام متولیان جشنواره  در مجموع ۲۲۱ اثر در قالب یاداشت در مورد کرونا از ۲۴ استان کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود. جشنوراه ملی گره با هدف شناسایی و تقدیر از برترین‌های اطلاع‌رسانی درست و به‌هنگام در ارتباط با کرونا از اسفندماه پارسال از سوی بسیج رسانه مازندران فراخوان داد.

خبرنگار گلستانی در جشنواره ملی کرونا “گره” تجلیل شد

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *