ج٫ فروردین ۳۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

خبرنگار شبکه العربیه در یمن دستگیر شد

1 دقیقه خوانده شده

خبرنگار شبکه العربیه عربستان سعودی به دلیل حمل تجهیزات جاسوسی در استان مارب یمن توسط نیروهای وابسته به دولت مستعفی یمن دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ خبرگزاری یمن پرس وابسته به نیروهای وفادار به ” منصور هادی ” رئیس دولت مستعفی و فراری یمن روز دوشنبه به نقل از منابع محلی در مارب گزارش داد که نیروهای وابسته به دولت مستعفی ” محمد العرب ” خبرنگار شبکه العربیه عربستان را به دلیل حمل تجهیزات جاسوسی دستگیر کردند.

این منابع از کشف و ضبط چند لوح فشرده و تعدادی وسایل که در زیر لباس های وی جاسازی شده بود، خبر دادند که در جریان بازرسی بدنی از وی در یکی از ایستگاه‌های امنیتی در مارب کشف و ضبط شده است.

بر اساس این، گزارش تصاویری که در توئیتر منتشر شده ” محمد العرب ” را در حال بازرسی بدنی توسط یک مأمور امنیتی در مارب نشان می‌دهد.

در این تصاویر لباس‌های خبرنگار شبکه العربیه عربستان در دست مامور امینتی است و وی بدون آنکه به ماموران اطلاع داده باشد تعدادی سیم کارت و دستگاه‌های دیگر غیرمرتبط با کار رسانه را با خود حمل می کرده است.

به نوشته بسیاری از کاربران یمنی در توئیتر ” محمد العرب ” در قالب ” خبرنگار شبکه العربیه”  برای عربستان سعودی و امارات جاسوسی می‌کرده است.

عربستان از شش سال قبل با حمله به یمن این کشور را بمباران کرده و اکنون مردم یمن به خاطر محاصره با کمبود غذا و دارو مواجه می باشند و شماری نیز از جمله زنان و کودکان به خاطر سوء تغذیه در یمن فوت کرده اند.

کشورهای غربی همواره از این حملات عربستان حمایت کرده و به آن تجهیزات نظامی می دهند.

خبرنگار شبکه العربیه در یمن دستگیر شد

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *