ج٫ فروردین ۱۰ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

خبرنگار ایرنا قهرمان مسابقات ورزشی اصحاب رسانه هفته بسیج گیلان شد

1 دقیقه خوانده شده
خبرنگار ایرنا قهرمان مسابقات ورزشی اصحاب رسانه هفته بسیج گیلان شد

نخستین دوره رقابت های ورزشی اصحاب رسانه استان گیلان گرامیداشت هفته بسیج با قهرمانی سیدحسین مجرد خبرنگار ایرنا در دو رشته از سه رشته برگزار شده پایان یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ در جریان این رقابت ها که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در بخش آقایان در سالن ورزشی ۸ دی سپاه قدس گیلان و توسط سازمان بسیج رسانه استان گیلان در رشت برگزار شد، اصحاب رسانه این استان در رشته های تنیس روی میز، دارت و فوتبالدستی با هم به رقابت پرداختند.

در جریان این رقابت ها  با حضور خبرنگاران خبرگزاری ها ، سایتهای خبری، روزنامه ها، هفته نامه و خبرنگاران پایگاه های خبری این استان برگزار شد، در رشته فوتبالدستی، سیدحسین مجرد از خبرگزاری ایرنا با غلبه برابر همه رقبای خود عنوان قهرمانی را کسب کرد و  امید حنیفه زاد از اعجاز قلم فومن در مکان دوم قرار گرفت.

همچنین در پایان رقابت های رشته تنیس روی میز، سیدحسین مجرد از خبرگزاری ایرنا با برتری برابر همه حریفانش توانست عنوان نخست اولین دوره مسابقات ورزشی گرامیداشت هفته بسیج گیلان را به خود اختصاص دهد و عرشیا رسول پور از نشریه سوما در رتبه دوم قرار گرفت.

در رقابت های رشته دارت نیز، امید حنیفه زاد از اعجاز قلم فومن رتبه نخست و عنوان قهرمان را تصاحب کرد و اسماعیل بلالایی از نشریه سوما موفق شد به مقام نایب قهرمانی و عنوان دوم این رشته دست یابد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان نیز در پایان این رقابت ها در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  اولین دوره  رقابت های ورزشی توسط بسیج رسانه استان گیلان و با حضور خبرنگاران به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد.

سرهنگ مهدی پارسا افزود: هدف از برگزاری این رقابت ها که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد، ایجاد نشاط و شادابی در بین خبرنگاران زحمتکش استان گیلان بوده چون این قشر زحمتکش در طول سال مشغول خدمت رسانی به جامعه هستند.

وی ادامه داد: با این وجود تصمیم گرفتیم که رقابت های ورزشی را در دو بخش آقایان و بانوان خبرنگار برگزار کنیم که امروز رقابت های بخش آقایان برگزار و رقابت های بخش بانوان نیز در همین سه رشته دارت، تنیس روی میز و فوتبالدستی روز سه شنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان بیان کرد: امید است که برنامه های ورزشی بیشتری را برای خبرنگاران و اصحاب رسانه ای استان و به مناسبت های مختلف در طول سال برگزار کنیم تا یک نشاط و شادابی را بین خبرنگاران ایجاد کنیم.

در پایان از سوی سازمان بسیج رسانه استان گیلان به خبرنگارانی که عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی رشته های انجام شده را کسب کرده بودند، لوح تقدیر و جوایزی اهداء شد.

خبرنگار ایرنا قهرمان مسابقات ورزشی اصحاب رسانه هفته بسیج گیلان شد

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *