پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

خبرنگاران در امیدآفرینی جامعه و احقاق حقوق مظلومان نقش دارند

1 دقیقه خوانده شده
خبرنگاران در امیدآفرینی جامعه و احقاق حقوق مظلومان نقش دارند

فرمانده و نماینده ولی فقیه در سپاه نینوای گلستان به مناسبت فرا رسیدن هفته خبرنگار پیام مشترکی صادر کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبرگزاری مهر؛ سردار علی ملک شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوای گلستان و حجت الاسلام جعفر رعایتی، نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا به مناسبت فرا رسیدن هفته خبرنگار پیام مشترکی صادر کردند.

در بخش هایی از این پیام آمده است:

مرداد؛ سالروز شهادت شهید محمود صارمی عزیز، متعلق به قشر و گروهی است که پرچم رسالت بزرگ اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را بر دوش گرفته اند.

امروز مستکبران عالم با به کارگیری ابزار رسانه ای، جنگی تمام عیار در حوزه اقتصادی علیه ملت شریف ایران به پا کرده اند و اصحاب و اهالی رسانه کشور در خط مقدم این نبرد قرار دارند.

امید آفرینی در دل مردم، مطالبه با منطق، افشای اقسام مفاسد، احقاق حقوق مظلومان و تبیین آرمان های انقلاب اسلامی از جمله رسالت های اهالی رسانه است.

خبرنگاران به عنوان رزمندگان خط مقدم جنگ نرم می توانند با آگاه سازی و هوشیار کردن مردم نقش مهمی در شکست برنامه های رسانه ای دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایفا کنند.

اینجانبان ضمن گرامیداشت و تبریک این ایام فرخنده به همه خبرنگاران و اهالی رسانه استان، از درگاه ایزد منان برای این قشر فرهیخته توفیق و سربلندی روزافزون را خواستاریم.

والسلام علیکم و رحمه الله
سرتیپ دوم پاسدار علی ملک شاهکوهی و حجت الاسلام جعفر رعایتی

خبرنگاران در امیدآفرینی جامعه و احقاق حقوق مظلومان نقش دارند

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *