ج٫ فروردین ۳۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

خبرنگاران البرزی پیگیر دلایل عدم راه اندازی بیمارستان شهرجدید هشتگرد هستند

1 دقیقه خوانده شده
خبرنگاران البرزی پیگیر دلایل عدم راه اندازی بیمارستان شهرجدید هشتگرد هستند

خبرنگاران استان البرز علت عدم راه اندازی بیمارستان شهر جدید هشتگرد را پیگیری می کنند.

در خبرها آمده است کلنگ زنی بیمارستان شهر جدید هشتگرد به سال ۱۳۷۱ باز می گردد و در سال ۱۳۹۳ بر اساس قراردادی با شهرداری شهر جدید هشتگرد، شرکت رهساز گستر مهر ساخت و تکمیل آن را بر عهده می گیرد. هدف از ساخت این بیمارستان ۹۶ تختخوابی افزایش سرانه درمانی در این منطقه بوده که با اخذ مجوزهای لازم ساخت پروژه از ابتدای تیر ماه ۱۳۹۳ به طور رسمی آغاز می شود. اما اکنون تکمیل و راه اندازی آن به تعویق افتاده و جوابگوی انتظارات درمانی البرزنشینان نیست.

دکتر مجید جلالی مهر پیمانکار پروژه سلامت محور بیمارستان فوق تخصصی ۱۶۰ تختخوابی شهر جدید هشتگرد، عدم انتقال سند زمین از سوی شرکت عمران شهر جدید هشتگرد به نام شهرداری شهر جدید هشتگرد را یکی از مهمترین عوامل تأخیر در راه اندازی این پروژه اعلام کرده و می گوید: بیمارستان جنرال شهر جدید هشتگرد باید پیش از اینها افتتاح می شد اما ناهماهنگی بین ادارات و بدقولی برخی از مسئولین باعث شد تا سرمایه بنده در این پروژه بلاتکلیف بماند.

وی می افزاید: ما آرزو داشتیم که کاری کنیم بیمار جز درد بیماری رنج دیگری نداشته باشد، اما اکنون به روزی افتاده ایم که منتظر کسی هستیم تا درد ما را چاره سازد.

جلالی مهر با بیان اینکه گویا سلامتی مردم برای مسئولین استان مهم نیست، اظهار داشت: بلاتکلیفی پروژه برای مسئولینی که سلیقه ای عمل کرده و سلامت و جان مردم برای آنها بی ارزش است، اهمیت ندارد اما سرمایه، سرمایه گذار است که در این میان با بالا رفتن تورم و نرخ ارز رو به نابودی است و با گذشت زمان دیگر انگیزه ای برای ادامه این مهم باقی نمی ماند.

این فعال عرصه ساخت و ساز و خیّر البرزی تصریح کرد: بنده از این طریق اعلام می کنم تمامی حق و حقوق خود را در قبال سنگ اندازی هر مسئولی در مسیر راه اندازی این بیمارستان محفوظ می دانم و از تمامی مسئولین ذیربط از جمله رئیس قوه قضائیه، سازمان بازرسی کل کشور انتظار دارم در این شرایط بحرانی کشور به داد این پروژه درمانی که با انجام تشریفات اداری ساده می تواند پاسخگوی نیازهای درمانی و بهداشتی مردم باشد، برسند.

وی اذعان داشت: اکنون منتظر نتیجه جلسات هستیم تا شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید با انتقال سند به نام شهرداری شهر جدید هشتگرد مقدمات تأیید نقشه ها و دریافت موافقت اصولی فراهم شود و با تأیید عملکرد توسط ناظرین دانشگاه علوم پزشکی مراحل نهایی پروژه برای افتتاح و راه اندازی انجام گیرد.

خبرنگار: فرهاد قنبری

خبرنگاران البرزی پیگیر دلایل عدم راه اندازی بیمارستان شهرجدید هشتگرد هستند

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *