پ٫ اردیبهشت ۶ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

خبرنگاران البرزی از کمبود هتل در این استان گزارش می دهند

1 دقیقه خوانده شده
خبرنگاران البرزی از کمبود هتل در این استان گزارش می دهند

خبرنگاران استان البرز از کمبود هتل و اقامتگاه های گردشگری در این استان خبر می دهند.

در خبرها آمده است مدیرعامل شرکت بین المللی رهساز گستر مهر از کمبود هتل در استان البرز خبر داده است.

دکتر مجید جلالی مهر با اعلام این خبر، می گوید: اگر مسئولان استان برنامه ریزی دقیقی برای ساخت هتل و افزایش سرانه اقامتگاه های گردشگری نداشته باشند با نارضایتی میهمانان در استان مواجه خواهند شد.

وی می افزاید: با آینده نگری و چشم انداز روشن گسترش صنعت گردشگری در استان البرز قصد دارم کاربری برج تجاری رومینا (برج سفید) که حاصل ۷ سال تلاش بی وقفه بوده را تغییر داده و یک هتل ۵ ستاره در بلوار ارم مهرشهر برای خدمت رسانی به گردشگران و میهمانان استان البرز راه اندازی کنم.

دکتر جلالی مهر با بیان اینکه البرز، لیافت داشتن هتل های پرستاره را دارد، اظهار کرد: سعی دارم این هتل لوکس با امکاناتی همچون تالار، سالن همایش، رستوران، فست فود، سفره خانه سنتی، کافی شاپ، سالن ماساژ، استخر، جکوزی، باشگاه بدنسازی و آرایشگاه باعث جذب گردشگران داخلی و خارجی شده و به توسعه صنعت گردشگری استان البرز کمک کند.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه اخیر بین شهرداری کلانشهر کرج و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز، اذعان داشت: با افزایش پروازهای باری و مسافری داخلی و خارجی فرودگاه بین المللی پیام شاهد حضور گردشگران و جهانگردانی خواهیم بود که به دنبال محل اسکان موقت یا دائمی برای شرکت در جلسات کاری، سمینارها، همایش ها، کنفرانس ها، کلاس های آموزشی، تورهای گردشی و یا حتی تفریح و تحقیق خواهند بود، قبل از اینکه شاهد ایجاد چنین بحرانی در عرصه گردشگری و جذب توریسم باشیم بسترسازی مناسبی را در این صنعت انجام دهیم.

دکتر جلالی مهر ابراز داشت: انتظار می رود مسئولین نیز سایر سرمایه گذاران را نیز برای حفظ آبروی استان به ساختن هتل های مجهز و مدرن تشویق نمایند تا در زمان پیک حضور مسافران و گردشگران در پایتخت، البرز بهترین گزینه برای اقامت میهمانان و گردشگران خارجی در کشور باشد.

وی، تحول در صنعت هتل سازی در استان را مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: فعالیت آژانس های مسافربری و مسافرتی زمانی رونق خواهد گرفت که چرخ صنعت گردشگری در استان به خوبی و روان در حال چرخش باشد و تمامی حلقه های این چرخه مانند سیستم حمل و نقل و اسکان در کنار هم قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت بین المللی رهساز گستر مهر در پایان خاطرنشان کرد: این پروژه ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و اگر حمایت شهرداری کلانشهر کرج و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز در کاهش هزینه های اجرای این پروژه از قبیل معافیت ها و تسهیلاتی تشویقی مساعدت داشته باشند، می توان شاهد راه اندازی هتلی مجهز و در شأن استان البرز در آینده ای نزدیک باشیم.

خبرنگار: فرهاد قنبری

خبرنگاران البرزی از کمبود هتل در این استان گزارش می دهند

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *