ج٫ فروردین ۳۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

خانه مطبوعات با عملکرد خود می تواند جایگاه خود را احراز و منزلتش را تقویت کند

1 دقیقه خوانده شده
خانه مطبوعات با عملکرد خود می تواند جایگاه خود را احراز و منزلتش را تقویت کند

معاون فرهنگی رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: خانه مطبوعات با عملکرد خود می تواند جایگاه خود را احراز و منزلتش را تقویت کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از روابط عمومی خانه مطبوعات استان البرز؛ نخستین جلسه هیئت مدیره خانه مطبوعات استان البرز با حضور معاون فرهنگی رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در محل این معاونت برگزار شد.
معاون فرهنگی رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با اشاره به جامعیت خانه مطبوعات اظهارداشت: میزان مشارکت در انتخاباتی که به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، شاخص مطلوبی است و نشان می‌دهد که اعضاء این خانه نسبت به این تشکل صنفی حساسیت دارند و می‌توانند خانه را در رسیدن به اهدافش کمک کنند.

مرادی نور تصریح کرد: نقش خانه های مطبوعات در سراسر کشور تولید محتوای دقیق، جذاب و درست است که می تواند به تثبیت این جایگاه کمک کند.

در این جلسه که ۶ عضو هئیت مدیره خانه مطبوعات البرز و دو بازرس این مجموعه حضور داشتتد، علاوه بر نقل و انتقال مسئولیت از هئیت مدیره قبلی به هئیت مدیره جدید ، برگزاری انتخابات هئیت رئیسه جدید خانه مطبوعات استان البرز انجام شد.
بر این اساس رضا عباس زاده با کسب ۶ رای هئیت مدیره به عنوان رئیس خانه مطبوعات استان البرز انتخاب شد، همچنین وی با نظر موافق تمامی اعضای هییت مدیره حاضر در جلسه به عنوان مدیرعامل جدید خانه مطبوعات استان البرز معرفی شد.
در ادامه جلسه و در جریان انتخاب دیگر اعضای هئیت رئیسه خانه مطبوعات استان البرز، قاسم خاکی جوان، یحیی اکبری و آمنه شکوهی هر کدام با کسب ۶ رای به ترتیب به عنوان نائب رئیس، خزانه دار و دبیرخانه مطبوعات استان البرز انتخاب شدند.

در این جلسه همچنین مسئولیت کمیته مدیران مسئول به قاسم خاکی جوان، کمیته خبرنگاران به آقای محمد نیک آیین، کمیته عکاسان به میلاد فیروزان، کمیته سرپرستان روزنامه ها به پردیس سلیمانی محول و مصوب شد روسای کمیته پیشکسوتان و فضای مجازی در جلسه آتی هیئت مدیره معرفی شوند.

خانه مطبوعات با عملکرد خود می تواند جایگاه خود را احراز و منزلتش را تقویت کند

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *