پ٫ اردیبهشت ۶ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

حضور خبرنگار اسرائیلی در مدینه منوره

1 دقیقه خوانده شده
گزارش تصویری خبرنگار شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی از داخل اماکن مقدس عربستان از جمله مسجد نبوی در مدینه منوره فعالان شبکه‌های اجتماعی را به شدت عصبانی کرد.
حضور خبرنگار اسرائیلی در مدینه منوره

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایسنا؛ این خبرنگار اسرائیلی سفر خود را با همسفرش به عربستان سعودی که از گذرگاه اردن آغاز شد، مستند کرد. او ماشین خود را در آنجا پارک کرده و سفرش را آغاز کرد.

این خبرنگار در ابتدای گزارشش فاش کرد که همه کسانی که از عربستان دیدن کردند به او هشدار دادند که هویت خود را فاش نکند.

او قبل از شروع سفر در ماشینش جلوی دوربین می‌گوید: احساس ترس و هیجان دارم امیدوارم سفر هیجان انگیز و فوق العاده‌ای باشد.

این خبرنگار صهیونیستی افزود: اکنون به گذرگاه اردن می‌رویم، ماشین را اینجا می‌گذاریم و به امان و از آنجا به عربستان می‌رویم، با پاسپورت اروپایی به آنجا می‌روم تا ندانند ما اسرائیلی هستیم.

وی لحظه ورود خود به عربستان را در گزارش خود ثبت کرد و سپس فعالیت‌های خود را در آنجا مرور کرد و از چندین منطقه مختلف در جده عکس گرفت.

این خبرنگار در گزارشش واکنش سعودی‌ها را پس از اینکه هویت واقعی خود را به آنها می‌گوید، ثبت ‌می‌کند اینکه با حضور او به عنوان یک صهیونیست در عربستان مخالفت می‌کنند.

او در این گزارش می‌گوید که به هرکسی که گفته می‌خواهد به عربستان سفر کند هیجان زده شده و گفته که عربستان مهمترین کشور اسلامی است.

خبرنگار شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی سفرش به مدینه منوره را هم مستند کرده و می‌گوید، چهار ساعت در راه بوده است و با همسفرش یک تاکسی برای این سفر کرایه کرده است.

وی افزود: وقتی راننده تاکسی متوجه شد که ما این گزارش را از رسانه‌های اسرائیلی منتشر می‌کنیم از ما خواست فیلم او را نگیریم و هویتمان را هم فاش نکنیم.

این خبرنگار هنگام ورود به مدینه گفت: وارد دومین شهر مقدس اسلامی شده‌ایم.

سپس در ورودی مسجد نبوی ظاهر شد و قبر پیامبر اسلام را نشان داد.

لینک کوتاه: https://khabarnegaranvaresane.ir/?p=13240

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *