پ٫ فروردین ۳۰ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

جلسه مشارکتی هنگ مرزی آستارا با خبرگزاری ایسنا

1 دقیقه خوانده شده
جلسه مشارکتی هنگ مرزی آستارا با خبرگزاری ایسنا

جلسه مشارکتی و تعاملی هنگ مرزی آستارا با خبرنگار خبرگزاری ایسنا در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایسنا؛ ستوان یکم، عباس قادری نیک، رئیس اداره اجتماعی هنگ مرزی آستارا در این جلسه، اظهار کرد: رسانه ها مجاری تهیه و توزیع اطلاعات در جامعه هستند و نقش مهمی را در آگاهی بخشی به جامعه ایفا می کنند.

وی با اشاره به نحوه صحیح اطلاع رسانی، اقدامات و پیگیری مطالبات توسط خبرگزاری ایسنا در شهرستان مرزی بندر آستارا، ادامه داد: پس از ابلاغ دستور مقام معظم رهبری خطاب به خبرگزاری دانشجویان ایران “ایسنا” در ۱۳ آبان ۱۳۷۸که فرمودند: “اخبار خوب، مفید و امیدبخش مخابره کنید.”، این خبرگزاری توانست با تکیه بر توان، خلاقیت و نوآوری جوانان، وظایف محوله را انجام دهد.

قادری نیک در بخش دیگر سخنان خود، برگزاری جلسه مشارکتی و تعاملی با خبرنگاران خبرگزاری ها در شهرستان را یک فرصت ایده آل برشمرد و خاطرنشان کرد: در این جلسه بر ارتقای سطح تعاملات با برگزاری جلسات ماهیانه تأکید شد.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی مستمر از عملکرد و اخبار مرزبانی در خبرگزاری و انتشار پیام های آگاهی بخش به جامعه و به خصوص مرزنشینان از دیگر توافقات این جلسه بود.

به گزارش ایسنا، جلسه مشارکتی هنگ مرزی علاوه بر خبرگزاری ایسنا، به شکل جداگانه با خبرنگاران خبرگزاری های صدا و سیما، ایرنا و مهر در شهرستان برگزار شد.

جلسه مشارکتی هنگ مرزی آستارا با خبرگزاری ایسنا

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *