پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

جشن روز خبرنگار در زنجان، لایو برگزار می‌شود

1 دقیقه خوانده شده
جشن روز خبرنگار زنجان، لایو برگزار می‌شود

مدیرخانه مطبوعات استان زنجان گفت: جشن روز خبرنگار به صورت لایو برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبرگزاری فارس؛ یوسف ناصری اظهار داشت: آثار جشنواره مطبوعات گردآوری شده و به زودی داوری آن آغاز خواهد شد.

مدیرخانه مطبوعات استان زنجان با بیان اینکه داوری آثار تا روز ۱۷ مرداد به پایان خواهد رسید، تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی جشن روز خبرنگار در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این مراسم به صورت لایو اینستاگرامی و در قالب سخنرانی یکی از مسوولان و برنامه‌های سال قبل اجرایی و همچنین برگزیدگان جشنواره ششمین جشنواره مطبوعات نیز معرفی خواهند شد.

مدیرخانه مطبوعات استان زنجان اضافه کرد:، امسال ۲۹۴ اثر به جشنواره مطبوعات ارسال شده است که در بخش اصلی ۲۶۳ اثر و در بخش موضوعی ۳۱ اثر به این جشنواره ارسال شده است و بیشترین اثر ارسال شده در بخش گزارش با ۶۴ اثر و کاریکاتور با کمترین اثر بوده است.

وی با بیان اینکه این جشنواره به دو بخش اصلی و موضوعی تقسیم شده و خبرنگاران می‌توانستند آثار خود را در این دو بخش به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، گفت: بخش اصلی شامل مقاله، یادداشت و سرمقاله، عکس، خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر، طراحی و صفحه‌آرایی، طنز مکتوب و طرح و کاریکاتور است و از سوی دیگر بخش موضوعی جشنواره شامل موضوعات جهش تولید، حقوق شهروندی، حجاب و عفاف، مسائل جوانان، ایثار و شهادت با موضوعیت شهید قاسم سلیمانی و مدافعان سلامت، چالش‌ها و آسیب‌های اجتماعی، آب و محیط زیست و در نهایت خانواده و سبک زندگی است.

جشن روز خبرنگار زنجان، لایو برگزار می‌شود

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *