پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

توسط سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی انجام گرفت؛ تجلیل از ۳ خبرنگار خبرگزاری مهر آذربایجان‌شرقی

1 دقیقه خوانده شده
توسط سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی انجام گرفت؛ تجلیل از ۳ خبرنگار خبرگزاری مهر آذربایجان‌شرقی

سازمان بسیج رسانه استان آذربایجان‌شرقی از سه خبرنگار خبرگزاری مهر به‌خاطر تولید گزارش‌های خبری و چندرسانه‌ای از گروه‌های جهادی برگزیده بسیج تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از مهر؛ مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی  در مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال در پویش رسانه‌ای روایت بسیج گفت: هفته بسیج بهانه‌ای برای به تصویر کشیدن خدمات و دستاوردهای بسیج است.

رامین نظامی خواه افزود: این در حالی است که دشمن به دنبال معکوس نشان دادن واقعیت‌ها بوده و با معکوس جلوه دادن خدمات بسیج به دنبال القا کردن این است که بسیج جدا از مردم می‌باشد.

وی ادامه داد: در حالی که بسیج از بدنه مردم، از دل مردم و برای مردم است و در طی امسال، پویشی برای روایت از دل بسیج، گروه‌های جهادی و حوزه‌های مقاومت که در اقصی نقاط استان فعالیت دارند مد نظر قرار گرفت.

نظامی خواه افزود: در این راستا کمیته‌ای با عنوان کمیته محتوایی جشنواره مالک اشتر شکل گرفت که از جمله مواردی است که به صورت سلسله مراتبی انجام می‌گیرد.

وی افزود: جشنواره مالک اشتر به طور دقیق، بازوی فرماندهی است که با بررسی بهتر، فعالیت‌های شاخص را معرفی می‌کند.

مسئول بسیج رسانه استان ادامه داد: سازمان بسیج رسانه به طور کامل با ظرفیت بسیج اداره می‌شود که در این راستا در ۸ رده از گروه‌های جهادی، دانش آموزان، خواهران و دانشجویان و برخی از پایگاه‌های موجود در روستا به رسانه‌ها برای تولید آثار رسانه‌ای معرفی شدند.

وی بیان کرد: با تولید ۳۰ محصول رسانه‌ای در مدت یک هفته که در صفحه اول روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها نیز منتشر شد باید اشاره کرد.

وی گفت: هدف از برگزاری این جشنواره، نشان دادن فعالیت‌های مختلف بسیج در عرصه‌های مختلف از جمله تغسیل اموات کرونایی، جمع آوری محصولات کشاورزی و اقدامات فرهنگی بوده است.

وی در پایان یادآور شد: این پویش در هفته بسیج توانست موج متفاوتی در افکار مردم ایجاد کرده و همواره باید به روایت تک تک چنین صحنه‌هایی در جامعه پرداخت.

گفتنی است در این مراسم از خبرنگاران خبرگزاری مهر آذربایجان شرقی بهنام عبداللهی و امیر صادقی برای تولید مستند ناگفته‌های طلبه جهادگری که رهبر انقلاب از وی نام بردند و از آناهیتا رحیمی برای انتشار گزارش تحفه ۹۰ جهادگر بی ادعا در جلفا تقدیر شد.

توسط سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی انجام گرفت؛ تجلیل از ۳ خبرنگار خبرگزاری مهر آذربایجان‌شرقی

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *