پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

تقدیر رئیس رسانه ملی از خبرنگار برتر مرکز یزد

1 دقیقه خوانده شده
تقدیر رئیس رسانه ملی از خبرنگار برتر مرکز یزد

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با ارسال لوحی از سیده سکینه میرطاهری به عنوان خبرنگار برتر مرکز یزد تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ دکتر عبدالعلی علی عسکری در این پیام با تقدیر از نقش خبرنگاران در اطلاع رسانی به مردم در ایام سخت شیوع ویروس منحوس کرونا از جهاد رسانه‌ای خبرنگار یزد در تنویر افکار عمومی و خدمت به مردم در کنار مدافعان سلامت تشکر کرده است.

وی در این پیام خطاب به وی آورده است: باید در برابر عزم جزم و همت عالی شما سر تعظیم فرود آورد و خدا را شاکر بود که سازمان صدا و سیما در این برهه حساس از تاریخ این مرز و بوم خبرنگارانی چنین کارکشته، متعهد و انقلابی دارد.

دکتر پهلوانیان مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد در مراسمی در معاونت خبر به نمایندگی از رئیس رسانه ملی، لوح تقدیر خبرنگار برتر کشور را به میرطاهری تقدیم کرد.

سیده سکینه میرطاهری مدرک کارشناسی ارشد علوم ارتباطات دارد و از سال ۱۳۸۴ با معاونت خبر صدا و سیمای یزد به عنوان سردبیر و خبرنگار همکاری می‌کند. وی تاکنون چندین مستند خبری فاخر تولید کرده و موفق به کسب رتبه‌های برتر در جشنواره‌های ملی و بین المللی شده است.

تقدیر رئیس رسانه ملی از خبرنگار برتر مرکز یزد

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *