پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

تبریک مدیرکل ورزش وجوانان استان اردبیل برای روز جهانی خبرنگار ورزشی

1 دقیقه خوانده شده
تبریک مدیرکل ورزش وجوانان استان اردبیل برای روز جهانی خبرنگار ورزشی

سجاد انوشیروانی مدیرکل ورزش وجوانان استان اردبیل، دوم جولای روز جهانی خبرنگار ورزشی را به اصحاب قلم و رسانه‌های ورزشی تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل؛ سجاد انوشیروانی به پاس قدردانی از اصحاب رسانه و گرامی داشت روز جهانی خبرنگار ورزشی را در پیامی فرا رسیدن دوم جولای روز جهانی خبرنگار ورزشی را به اصحاب قلم و رسانه های ورزشی سردبیران، دبیران، خبرنگاران و گزارشگران ورزشی تبریک گفت.
در متن پیام تبریک مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل آمده است:
دوم جولای هر سال روز خبرنگار ورزشی فرصتی است. نیک جهت پاسداشت زحمات صادقانه مدیر مسئولان، سردبیران، دبیران، خبرنگاران و گزارشگران ورزشی که با زحمات و تلاش‌های شبانه روزی خود ضمن اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی، نشاط و همبستگی را همراه با غرور ملی به ملت بزرگ ایران و به خصوص ورزش استان اردبیل ارزانی داشته اند.
ضمن تبریک این روز به همراهان، یاران و یاوران رسانه‌ای همیشه در صحنه ورزش کشور مراتب قدردانی و حق شناسی خود را از این عزیزان بجا می‌آوریم. عزیزانی که همواره در پوشش اخبار و موفقیت‌های ورزشی استان و کشور در عرصه داخلی و بین المللی حتی تا پاسی از شب با خبر رسانی خود ضمن دلگرم کردن مسئولان، مربیان، داوران و قهرمانان عزیز با نقد‌های دلسوزانه شان، راه گشای مسئولان بوده و در کنار مردم عزیز دعای خیرشان بدرقه راه ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی بوده اند.
این روز بر همه شما عزیزان و بزرگواران که همواره چراغ راه و یار و یاور جامعه ورزش کشور بوده اید تبریک و تهنیت باد.
http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=1205

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *