چ٫ اردیبهشت ۵ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

بیست و یکمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان البرز برگزار شد

1 دقیقه خوانده شده
بیست و یکمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان البرز برگزار شد
دکتر فردی: صنوف گروه های شغلی ۲ و۳ و ۴ از ساعت ۱۸ نسبت به تعطیلی مغازه های خود اقدام نمایند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز؛ بیست و یکمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان البرز به ریاست معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز برگزار شد.
دکتر فردی رئیس شورای اطلاع رسانی استان و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در جلسه شورای اطلاع رسانی استان بر ادامه رعایت مسایل بهداشتی در استان تاکید و فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک را با توجه به شرایط ویروس کرونا و آسیب های جدی که در این مورد جامعه را تهدید می کند تاکید کردند و از اعضای شورا اطلاع رسانی خواستند که اطلاع رسانی صریح، دقیق و جامع صورت پذیرد و درخصوص فعالیت صنوف تمام گروه های شغلی ۲ و۳ و ۴ اعلام نمودند که از ساعت ۱۸ نسبت به تعطیلی مغازه های خود اقدام نمایند تا تجمع کمتر و از شیوع بیماری کرونا جلوگیری شود. گروهای شغلی ۱ که تامین کننده مایحتاج عمومی مردم هستند و مراکز بهداشتی و درمانی و داروخانه ها می توانند بعد از ساعت ۱۸ نیز فعالیت داشته باشند.
رئیس شورای اطلاع رسانی استان اظهار داشت: رانندگان تاکسی و مسافران نیز همانند همه افراد جامعه ملزم به استفاده از ماسک هستند و اگر بدون ماسک در سطح شهر تردد نمایند، رانندگان تاکسی بدون ماسک ۱۰۰هزار تومان و مسافران ۲۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.
در ادامه ناصر مقدم دبیر جلسه و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با اشاره به اهمیت کتاب در جامعه امروز و اشاعه فرهنگ کتابخوانی و برگزاری بیست و هشتمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی اظهار داشت: برنامه های بیست و هشتمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی استان البرز آغاز شده است و برنامه های متعددی در جهت بزرگداشت این هفته و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی طی این ایام در استان برگزار خواهد شد.
http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=3631

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *