چ٫ اردیبهشت ۵ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

برگزاری چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان البرز

1 دقیقه خوانده شده
برگزاری چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان البرز

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از برگزاری جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان البرز با همکاری خانه مطبوعات استان البرز خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز؛ در دو بخش اصلی و موضوعی برگزار می گردد.
ناصر مقدم با اعلام این خبر اظهار داشت : برگزاری این جشنواره با هدف، ارتقاء سطح کیفی خبر و اطلاع رسانی در استان،گسترش فرهنگ مطالعه و روزنامه خوانی، شناسایی نقاط قوت و ضعف رسانه های استان و نیز توسعه ظرفیت های موجود مطبوعات برگزار خواهد شد.
وی افزود: بخش های اصلی جشنواره: ۱- مقاله ۲- یادداشت و سرمقاله ۳- عکس (خبری، غیر خبری) ۴- خبر ۵-گزارش(خبری، تحلیلی) ۶- مصاحبه ۷- تیتر ۸- طراحی و صفحه آرایی ۹- طنز مکتوب ۱۰- طرح و کاریکاتور
و بخش های موضوعی شامل : ۱- رونق تولید(حمایت از کالای ایرانی) ۲- جهش تولید ۳ -توسعه استان البرز ۴- حقوق شهروندی ۵- دین و معنویت ۶- نشاط اجتماعی۷- خانواده و سبک زندگی ۸- آب، محیط زیست ۹- چالش ها و آسیب های اجتماعی(طلاق،حاشیه نشینی، اعتیاد، فساد اداری، بیکاری، فقر) ۱۰- نظام سلامت با محوریت ویروس کرونا خواهد بود.

ناصر مقدم بیان داشت: آثار رسیده در بخش های موضوعی جداگانه بررسی شده و از رسانه ای که بیشترین آثار را در هر یک از موضوعات فوق داشته باشد تجلیل خواهد شد . در این بخش ارسال اصل و یا تصویر چاپ شده آثاربه دبیرخانه الزامی است و نیازی به بارگذاری این آثار در سامانه نمی باشد.
برای مشاهده جزئیات ضوابط و مقررات شرکت در جشنواره به سایت زیر مراجعه نمایید:

https://alborz.farhang.gov.ir/fa/news/520950/

الف.متقاضیان شرکت در جشنواره می بایست از تاریخ ۲۰ اردیبهشت ۹۹ با مراجعه به سایت http://alborz.pressfestival.ir/ آثار خود را تا تاریخ ۹۹/۴/۲۰ بارگذاری نموده و همچنین به صورت چاپ شده به دبیرخانه ارسال نمایند .
اختتامیه : ۱۵ مردادماه ۱۳۹۹ به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار
نشانی دبیرخانه : البرز-بعداز پل آزادگان-خیابان مطهری- جنب شاهد ۲ – اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز- معاونت فرهنگی و رسانه ای- گروه امور رسانه ای.
تلفن دبیرخانه : ۰۲۶۳۲۵۲۴۸۴۹

برگزاری چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان البرز

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *