پ٫ اردیبهشت ۶ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

برگزاری دوره آموزشی خبرنویسی در منطقه آزاد اروند

1 دقیقه خوانده شده
برگزاری دوره آموزشی خبرنویسی در منطقه آزاد اروند

یک دوره آموزشی خبرنگار پیشرفته با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند و خبرگزاری جمهوری اسلامی خوزستان به صورت آنلاین برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ رییس اداره ارتباطات و رسانه سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در راستای دانش افزایی خبرنگاران مستقر در منطقه آزاد اروند یک دوره کلاس آموزشی خبرنگاری در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری به صورت مشترک بین سازمان منطقه آزاد اروند و خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) خوزستان در آبادان برگزار شد.
حیدر جعفری بیان کرد:به منظور آموزش حرفه‌ای و تخصصی خبرنگاری، دوره‌های آموزشی تخصصی با سرفصل های خبرنویسی پیشرفته، چند رسانه‌ای و نقش آن در رسانه‌های مدرن، مدیریت ارتباطات، روش‌های مصاحبه و سیاست‌گذاری در منطقه آزاد اروند برگزار شد.
وی افزود: این دوره آموزشی به دلیل شرایط کرونایی در ۲ روز به صورت آنلاین برای خبرنگاران مستقر در منطقه آزاد اروند برگزار شد.
رییس اداره ارتباطات و رسانه سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در این دوره آموزشی، شماری از خبرنگاران مستقر در خوزستان و سایر مناطق آزاد کشور نیز شرکت داشتند.
جعفری بیان کرد: این دوره آموزشی توسط دکتر بهاروند رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) خوزستان برگزار شد که مقرر شد در پایان گواهینامه معتبر به شرکت‌کنندگان اعطا شود.
وی با اشاره به برگزاری دومین جشنواره مطبوعات منطقه آزاد اروند در امسال گفت: این دوره‌های آموزشی خبرنگاری برای رشد و شکوفایی خبرنگاران مستقر در منطقه آزاد اروند به صورت مستمر و با موضوعات متفاوت و تخصصی توسط اساتید برجسته حوزه رسانه کشور ادامه خواهد داشت.

شهرستان‌های آبادان و خرمشهر در دولت یازدهم در محدوده منطقه آزاد اروند قرار گرفتند.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *