پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از دفتر روزنامه نصف جهان

1 دقیقه خوانده شده
بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از دفتر روزنامه نصف جهان

بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از دفتر روزنامه نصف جهان‡0@

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با حضور در دفتر روزنامه نصف جهان از نزدیک در جریان فعالیت رسانه‌ای این روزنامه قرار گرفت.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان؛ حجت‌الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با حضور در دفتر روزنامه نصف جهان از بخش‌های مختلف این روزنامه از جمله تحریریه، طراحی و صفحه آرایی، آگهی‌ها و بازرگانی و… بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت‌های روزنامه نصف جهان قرار گرفت.

وی در این بازدید با قدردانی از فعالیت‌های رسانه‌ای روزنامه نصف جهان گفت: پیش از این بازدیدی از مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان داشتیم تا با فضای رسانه‌های مستقر در آنجا بیشتر آشنا شویم اما نصف جهان نخستین روزنامه محلی است که از ابتدای حضورم به عنوان مدیرکل توانستم به صورت مستقل از آن بازدید داشته باشم.

حجت‌الاسلام معتمدی روزنامه‌های استان را از جمله افتخارات و ظرفیت‌های فرهنگی اصفهان دانست که لازم است برای ارتقای آن تلاش شود و افزود: همگی ما مسئول به ترویج امر مهدویت هستیم و شما نیز تلاش کنید در اخبار روزانه خود به این موضوع توجه ویژه و جدی داشته و روزنامه خود را با نام و کلام ایشان متبرک نمایید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: نصف جهان روزنامه‌ای محلی بوده و لازم است همچون گذشته در جهت معرفی ظرفیت‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی، اقتصادی اصفهان تلاش نماید.

ایرج ناظمی مدیرعامل و سردبیر روزنامه نصف جهان در ابتدای این بازدید به بیان توضیحاتی پیرامون فعالیت‌های این روزنامه پرداخت و گفت: علاوه بر فعالیت در فضای مکتوب در تلاش هستیم نصف جهان را در فضای مجازی نیز فعال نماییم تا خوانندگان این روزنامه بتوانند دسترسی راحت‌تری به اخبار و رویدادهای اصفهان، کشور و دنیا داشته باشند.

خاطرنشان می‌شود، بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از دفتر روزنامه نصف جهان با حضور اصغر مختاری معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای و مرضیه باقرصاد رئیس گروه مطبوعات و تبلیغات اداره کل ۲ مردادماه انجام شد.

بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از دفتر روزنامه نصف جهان

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *