ج٫ اردیبهشت ۷ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

بازدید از ۱۵ مجموعه رسانه ای گلستان به مناسبت روز خبرنگار

1 دقیقه خوانده شده
بازدید از ۱۵ مجموعه رسانه ای گلستان به مناسبت روز خبرنگار

قرائی گفت: در ایام روز خبرنگار مجموعه سپاه نینوا گلستان در پنج گروه با ۱۵ مجموعه رسانه ای استان دیدار خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبرگزاری شبستان؛ میثم قرائی در دیدار مسئولان سپاه نینوا استان گلستان از دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان گفت: این دیدار به منظور تبریک روز خبرنگار تدارک دیده شده است.

مسئول بسیج رسانه استان گلستان ادامه داد: در ایام روز خبرنگار مجموعه سپاه نینوا استان گلستان در پنج گروه با ۱۵ مجموعه رسانه ای استان گلستان دیدار خواهند کرد.

قرائی یادآور شد: این دیدارها با حضور مسئولان سپاه نینوا استان گلستان و همکاران رسانه ای انجام می شود.

وی افزود: مجموعه خبرگزاری شبستان با وجود مشکلات زیاد در حوزه صنفی و کاری تلاش خود را برای انجام رسالت خبری انجام می دهند و اصحاب رسانه در بحران های مختلف پیشانی کار در افکار عمومی به شمار می روند.

مسئول بسیج رسانه استان گلستان تأکید کرد: انتظار داریم رسانه خبرگزاری شبستان ذوب در مسائل سیاسی نشود و اگر بنا است هزینه ای در فعالیت های رسانه ای بدهیم برای حل مشکلات مردم و مسائل اجتماعی باشد.

قرائی متذکر شد: رسانه ها باید تلاش کنند که در تصمیم سازی مردم تأثیرگذار باشیم و رسانه که نتواند تصمیم ساز باشد رسانه پویا و فعالی به شمار نمی رود.

مسئول بسیج رسانه استان گلستان تصریح کرد: امیدواریم همچون گذشته ارتباط با مجموعه روابط عمومی سپاه نینوا استان گلستان از سوی رسانه های استان تداوم یابد و پوشش برنامه ها تقویت شود.

بازدید از ۱۵ مجموعه رسانه ای گلستان به مناسبت روز خبرنگار

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *