پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

انتخاب ۸ فیفا باز برای رقابت در مرحله نهایی

1 دقیقه خوانده شده
انتخاب 8 فیفاباز برای رقابت در مرحله نهایی
دور مقدماتی اولین دوره مسابقات آنلاین ورزش‌های الکترونیک آپارات گیم در رشته FIFA 20 پس از چهار روز رقابت پرهیجان و جذاب میان فیفا بازها در نهایت با مشخص شدن ۸ نفر منتخب به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای؛ دور نهایی این مسابقه با حضور  منتخبان دور مقدماتی اواخر شهریور ماه به صورت حضوری در تهران برگزار می‌شود.

محمدمهدی ورزشی، محمد پورحسین، محمدحسین سخاوت، امیرحسین جوانمردی، مسیح محافظت‌کار، پرهام همرنگ، شهاب گل‌محمدی و سامان جلالی ۸ نفر منتخب دور مقدماتی مسابقه هستند که در چهار جدول ۱۲۸ نفره و روی پلتفرم PS4 با دیگر فیفا بازها رقابت کردند و خودشان را به مرحله نهایی رساندند.

اما خبر جالب‌تر اینکه، قرار است بازی‌های مرحله پایانی با هدف آشنایی بیشتر بقیه فیفا بازها با سبک بازی حرفه‌ای‌‌ها به صورت زنده استریم شود. یک گزارشگر حرفه‌ای هم گزارش مسابقات را انجام خواهد داد.

این مسابقه در حالی در دور مقدماتی به کار خود پایان داد که بنا به اعلام تیم اجرایی مسابقه، به علت تکمیل شدن ظرفیت ثبت نام ۴۸ ساعت قبل از پایان موعد تعیین شده، بسیاری از طرفدارن دو آتشه بازی فیفا نتوانستند نام خود را به عنوان شرکت کننده در مسابقه ثبت کنند.
با این حال اولین دوره مسابقات آنلاین ورزش‌های الکترونیک آپارات گیم در رشته FIFA 20 بیشترین تعداد  ثبت نامی‌ها در تاریخ برگزاری ورزش‌های الکترونیک کشور در مسابقات آنلاین و در یک رشته را از آن خود کرده است.

این مسابقه در دور مقدماتی که طی چهار روز برگزار شد، به صورت ۲۴ ساعته توسط تیم داوری و پشتیبانی حمایت شد و آنها پاسخگوی سوالات شرکت کنندگان بودند.ضمن اینکه نحوه برگزاری و صحت مسابقه نیز توسط تیم برگزاری مورد نظارت کامل قرار گرفت.

نکته جالب دیگر درخصوص برگزاری این مسابقه اینکه، با اختصاص ۵۰ میلیون تومان جایزه نقدی برای ۸ نفر برتر این مسابقه، بیشترین جایزه‌ در میان تمام مسابقات کشوری که در یک رشته برگزار می شود، برای این رویداد در نظر گرفته شده است.

این جایزه ۵۰ میلیون تومانی به ترتیب شامل ۲۰ میلیون تومان برای نفر اول، ۱۲ میلیون تومان برای نفر دوم ، ۸ میلیون تومان برای نفر سوم،۶ میلیون تومان برای نفر چهارم و ۱ میلیون تومان برای نفرات پنجم تا هشتم دور نهایی است. اشتراک ۳ ماهه فیلیمو برای ۸ نفر برتر هر گروه نیز اختصاص یافته است.علاوه بر آن به تمام شرکت‌کنندگان کد تخفیف ۵۰ درصدی فیلیمو اهداء می‌شود.

گفتنی است اولین دوره مسابقات آنلاین ورزش‌های الکترونیک آپارات گیم در رشته FIFA 20 با همکاری مشترک آپارات گیم و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در حال برگزاری است. تاریخ دقیق برگزاری مرحله پایانی مسابقه که اواخر شهریور ماه است و کم و کیف آن به زودی اعلام می‌شود.

انتخاب ۸ فیفا باز برای رقابت در مرحله نهایی

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *