ج٫ فروردین ۳۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ: خبرگزاری شبستان رسانه ای موفق در حوزه دین و اندیشه است

1 دقیقه خوانده شده
امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ: خبرگزاری شبستان رسانه ای موفق در حوزه دین و اندیشه است

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ با تبریک روز خبرنگار به مجموعه تیم رسانه ای خبرگزاری شبستان در البرز گفت: خبرگزاری شبستان رسانه ای موفق در حوزه دین و اندیشه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبرگزاری شبستان؛ حجت الاسلام روح الله مختاری در تماس تلفنی به منظور تبریک روز خبرنگار به مجموعه تیم رسانه ای خبرگزاری شبستان در البرز گفت: خبرگزاری شبستان در حوزه دین و اندیشه به خوبی عمل کرده است و جای تشکر از زحمات این عزیزان طی سال گذشته به مناسبت روز خبرنگار است.

وی افزود: اطلاع رسانی اخبار و فعالیت های صورت گرفته در مجموعه کانون فرهنگی هنری مصلی شهر ساوجبلاغ، اخبار نماز جمعه این شهر و دیگر فعالیت های فرهنگی و هنری آن با همت و عنایت خبرگزاری شبستان همواره مورد توجه بوده است.

حجت الاسلام روح الله مختاری توضیح داد: همزمانی روز خبرنگار با ایام الله دهه ولایت و امامت به ویژه عید غدیر خم، جایگاه این روز را بیش از پیش مورد توجه قرار داد و جای آن دارد که از زحمات تمامی اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران مجموعه خبرگزاری شبستان در البرز نیز تقدیر و تجلیل انجام شود.

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ تصریح کرد: حفظ روحیه مردم در شرائط بحران ویروس کرونا و ایجاد انگیزه تلاش در جریان طرح مواسات از جمله شاخص های فعالیت این خبرگزاری در طول چندماه گذشته بوده است.

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری مصلی شهرستان ساوجبلاغ از جمله کانون های موفق و پربازده این شهرستان است که طی نشست صمیمانه « حجت الاسلام کاظم شکری» مدیر ستادهمانگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در پایان سال گذشته با حجت الاسلام مختاری بر اهمیت آن تأکید شد.

مدیر ستاد فهما استان البرز طی آن دیدار بر مدیریت کانون های فرهنگی هنری مساجد با نظارت امام جماعت مسجد و امام مصلی های نماز جمعه در جایگاه بالاتر تأکید داشتند.

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ: خبرگزاری شبستان رسانه ای موفق در حوزه دین و اندیشه است

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *