چ٫ فروردین ۸ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

«المان خبرنگار» در همدان نصب می‌شود

1 دقیقه خوانده شده
«المان خبرنگار» در همدان نصب می‌شود

مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان از نصب «المان خبرنگار» در یکی از نقاط پرتردد شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبرگزاری فارس؛ مهرداد حمزه امشب در نخستین روز از هفته خبرنگار و در تجدید میثاق خبرنگاران با آرمان‌های شهدا در آرامگاه شهدای گمنام پارک مردم اظهار کرد: امسال به دلیل کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی برنامه روز خبرنگار برگزار نمی‌شود.

وی با بیان اینکه تنها برنامه اجتماعی ما دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، برگزاری مسابقه غدیر و یک وبینار آموزشی است تصریح کرد:  پوستر روز خبرنگار امسال هم جدید طراحی و رونمایی می‌شود.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان ضمن اینکه یادی از مرحوم مهدی کاشی یکی از خبرنگاران فعال استان کرد که به خاطر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد گفت: همین اتفاق تلخ باعث شد جامعه خبری استان در آستانه روز خبرنگار داغدار شود.

وی در ادامه با اشاره به تهیه ۳۰۰ تمبر یادبود برای خبرنگاران و عکاسان استان گفت: این تمبرها تهیه شده که به زودی تقدیم فعالان رسانه‌ای استان خواهد شد.

حمزه در ادامه سخنانش با اشاره به احداث «ساختمان رسانه» در همدان به عنوان یکی از وعده‌های شهردار به خبرنگاران خواستار تعیین تکلیف این موضوع شد.

وی گفت: طی رایزنی‌ با سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قرار شده المان شکیلی با موضوع «خبرنگار» در یکی از نقاط پرتردد شهر نصب شود که این المان با موافقت این سازمان و انجام مقدمات اولیه، طی ماه‌های آتی نصب خواهد شد.

«المان خبرنگار» در همدان نصب می‌شود

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *