ش٫ اردیبهشت ۸ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

استفاده از ظرفیت رسانه ها برای انعکاس مطلوب ماموریت های مرزبانان

1 دقیقه خوانده شده
استفاده از ظرفیت رسانه ها برای انعکاس مطلوب ماموریت های مرزبانان

معاون هماهنگ کننده مرزبانی ناجا در نشست صمیمی با کارکنان معاونت اجتماعی مرزبانی ناجا اظهار داشت: معاونت اجتماعی با وجود نیروی انسانی مجرب و متخصص، تجهیزات و امکانات پیشرفته باید برای تولیدات کیفی، برنامه ریزی لازم را داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مرزبانی کشور؛ سردار حسن اسدالهی با اشاره به استفاده بهینه از تجهیزات فنی در امر مستند سازی در تولیدات افزود: مراکز آموزش مرزبانی با تولید محتوای آموزشی، از طریق سمعی و بصری می تواند به فراگیران آموزش های لازم را ارائه داده و تاثیر آموزش را به خوبی در آنان می توان مشاهده کرد.

وی، تعاملات و ارتباط با رسانه را موثر دانست و تصریح کرد: استان های مرزی با جغرافیای گسترده و تنوع ماموریتی در شرایط سخت خدمتی می تواند در تولیدات مرزبانی تاثیرگذار باشد.

سردار اسدالهی با اشاره به رشادت ها و تلاش مرزبانان در حراست و پاسداری از مرزهای ایران اسلامی بیان داشت: در ماموریت های مرزبانی، نقش معاونت اجتماعی بسیار تاثیرگذار بوده و با استفاده از ظرفیت رسانه ها عملکرد مرزبانان به خوبی دیده خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده مرزبانی ناجا خاطر نشان کرد: تولید اخبار مهم در حوزه اطلاع رسانی یکی از ماموریت های اساسی است که در انعکاس عملکرد مرزبانان در سرحدات کشورمان تاثیرگذار است.

استفاده از ظرفیت رسانه ها برای انعکاس مطلوب ماموریت های مرزبانان

About Author

1 دیدگاه برای “استفاده از ظرفیت رسانه ها برای انعکاس مطلوب ماموریت های مرزبانان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *