ج٫ اردیبهشت ۷ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

آشنایی با شبکه پارس تو دی

1 دقیقه خوانده شده
آشنایی با شبکه پارس تو دی

پارس تودی یک سایت خبری ایرانی با بهره گیری بیش از ۷۰ سال سابقه سرویس برون مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است.

  به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت برون مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران؛ (IRIB World Service)با رویکرد نوین رسانه ای، فعالیت خود را در زمستان ۹۵ آغاز کرده است و به ارائه آن لاین اخبار و پوشش رویدادها به بیش از ۳۰ زبان زنده دنیا  می پردازد.

پارس تودی به دنبال آن است تا سیاست های جمهوری اسلامی ایران در قبال مسائل مهم منطقه ای و بین المللی را به گوش افکار عمومی جهان برساند و مردم جهان را با پتانسیل و ظرفیت های ایرن اسلامی در حوزه های مختلف همچون گردشگری، اقتصادی، عملی و پزشکی و همچنین علم و فناوری آشنا سازد.

یکی از ماموریت های مهم پارس تودی تولید خبر، عکس و به ویژه تصاویر خبری از ایران و موضوعات خبری از سایر نقاط جهان است ویکی از مزیت های مهم پارس تودی بارگذاری خبر و تصویر به ۳۰ زبان زنده دنیاست که می تواند گستره مخاطبان این خبر گزاری را افزایش دهد. علاوه بر این که رادیوهای برون مرزی هم اکنون به ۳۰ زبان دنیا درحال پخش برنامه است، برنامه های خود را بروی فضای وب برای مخاطبان عرضه می کند.

خبرگزاری پارس تودی تمامی تصاویر خبری تولید شده در صداوسیما از جمله خبرگزاری صداوسیما، العالم، پرس تی وی، هیسپان تی وی، الکوثر، و سحر را به صورت خام برای فروش و یا به صورت فرآوری شده و گزارشهای تصویری، خبری، برای مخاطبان خود عرضه می کند.

همچنین پارس تودی امکان تولید و همچنین مبادله و فروش تولید مستند شبکه های برون مرزی را با رسانه های دیگر فراهم می کند.

استقرار نمایندگی های صداوسیما در اغلب کشورهای جهان از خبرنگاران آزاد بهره می برند که خود می تواند بر تولید خبر و تصاویر خبری بیفزاید.

پارس تودی به دنبال آن است تا ظرفیتی تازه را در رسانه های برون مرزی بنیان نهد و با تولید محصولات چند رسانه ای و انتشار آن بر بستر وب و شبکه های اجتماعی ماموریت رسانه های رادیویی برون مرزی را در قالب رسانه های نوین تکمیل کند و گسترش دهد.

نشانی اینترنتی: www.parstoday.com

آشنایی با شبکه پارس تو دی

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *