چ٫ اردیبهشت ۵ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

آشنایی با شبکه هیسپان تی وی

1 دقیقه خوانده شده
آشنایی با شبکه هیسپان تی وی

هیسپان تی وی Hispan TV))  نخستین شبکه ۲۴ ساعته اسپانیایی زبان در خاورمیانه است که با شعار ” بازتاب بی طرفانه خبرهای مهم در جهان و خبر از دیدگاهی نو” فعالیت خود را یازدهم بهمن ۱۳۹۰ با حضور رئیس وقت سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، وزیر امور خارجه وقت و برخی از سفرای کشورهای اسپانیایی زبان نظیر کوبا، ونزوئلا, نیکاراگوئه، اکوادور، بولیوی به طور رسمی آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت برون مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران؛ این شبکه در ۱۴ آبان سال ۱۳۸۹ کار خود را با راه اندازی وب سایت شروع کرد و به عنوان نخستین  شبکه ایرانی با کیفیت HD در دورترین نقاط جهان و بیشتر کشورهای آمریکای لاتین درحال پخش است.

هیسپان تی وی با پخش ۲۴ ساعته خبر، برنامه های مستند، فیلم و سریال و طرح ریزی برنامه های ابتکاری همچون برنامه های هفتگی نقد مسائل روز دنیا، مصاحبه با شخصیت های مهم اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی اسپانیا، آمریکای لاتین و ایران با رویکرد گفتمان انقلاب اسلامی می پردازد .

از شاخص ترین برنامه های این شبکه می توان به  برنامه سیاسی تحلیلی روز، ایران، برنامه آنالیز جهانی، نقل قول، بحث آزاد، اسلام پاسخ می دهد، رو در رو و….اشاره کرد.

همچنین این شبکه ضمن گفتگو با سیاستمداران، نویسندگان و فیلمسازان معروف جهان سعی در برقراری ارتباط فرهنگی با مخاطبان اسپانیایی زبان در مناطق مختلف و نیز انعکاس فرهنگ و تمدن اسلام و ایران در بین این قشر از مردم جهان دارد.

این شبکه در راستای شکستن انحصار خبرگزاری های غربی و ایجاد پل ارتباطی و درک متقابل بین ایران و کشور های آمریکای لاتین و همچنین جهت بازتاب واقعیت به مردم سراسر دنیا و صدور ارزش های واقعی ایجاد شده است و با راه اندازی این شبکه تلویزیونی مسیری جدید برای جمهوری اسلامی ایران گشوده شد تا بتواند با کشورهای اسپانیایی زبان در اقصی نقاط جهان ارتباط موثری تری ایجاد نماید.

این شبکه در وبگاه و صفحات سوشیال مدیای خود آخرین اخبار و تحولات را مورد پوشش قرار داده و با ارتباط دو سویه با مخاطب از طریق فضای مجازی، ضریب نفوذ پیام انقلاب اسلامی در جامعه هدف را افزایش می دهد.

آشنایی با شبکه هیسپان تی وی

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *