پ٫ اردیبهشت ۶ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

آثار اولین جشنواره رسانه‌ای «شهر ما» به مرحله داوری رسید

1 دقیقه خوانده شده
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج گفت: پس از اتمام مرحله داوری و انتخاب برگزیدگان، مراسم اختتامیه اولین جشنواره رسانه‌ای «شهر ما» در اواخر دی ماه برگزار و از منتخبان هر بخش تقدیر می‌شود.
آثار اولین جشنواره رسانه‌ای «شهر ما» به مرحله داوری رسید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری کرج؛ حامد احسانی نژاد در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، با اشاره به اینکه آثار ارسالی به اولین جشنواره رسانه ای شهر ما به مرحله داوری رسیده است، اظهار کرد: با توجه به اهمیت فعالیت تخصصی رسانه‌ها در حوزه مدیریت شهری، شهرداری کرج با همکاری اداره کل ارشاد و خانه مطبوعات البرز اقدام به برگزاری اولین جشنواره رسانه ای شهر ما کرده است.

وی با بیان اینکه این جشنواره از چهار بخش‌ تخصصی و حرفه‌ای شامل مقاله و یادداشت، عکس، گرافیک و صفحه آرایی، طنز (مکتوب و تصویری)، خبر، مصاحبه وگزارش)، بخش ویژه شامل مقالات تحلیلی مندرج در مطبوعات و خبرگزاری‌ها با موضوع شعار سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین»، بخش موضوعی و حمایتی شامل آثار مرتبط با مدیریت پسماند، چالش‌ها و تهدیدها و بخش مردمی هم شامل آثاری مرتبط با «مدیریت شهری» در صفحات شخصی اینستاگرام شهروندان تشکیل شده، توضیح داد: علاقه مندان برای شرکت در هر یک از بخش‌های این جشنواره تا ۱۵ مهرفرصت داشتند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی با اشاره به دلیل استقبال شرکت کنندگان، مهلت ارسال آثار آخر مهرماه تمدید شد، افزود: پس از اتمام مهلت، آثار دریافتی از بخش‌های مختلف بررسی و آثار غیرمرتبط با محورهای جشنواره حذف شد.

وی ابراز کرد: بیشترین آثار دریافتی مربوط به گزارش از بخش تخصصی و حرفه‌ای بود و برخی بخش‌ها مثل گرافیک و صفحه آرایی هم شرکت کننده‌ای نداشت.

احسانی نژاد اضافه کرد: بعد از آن، آثار شرکت کنندگان بخش‌های مختلف دسته بندی و برای ارسال به داوران آماده شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج تاکید کرد: داوری آثار شرکت کنندگان در دو مرحله، ۲۴ آذر و چهارم دی ماه برگزار می‌شود.

احسانی نژاد توضیح داد: برای بخش‌های مکتوب دو داور و برای عکس هم یک داور از اساتید برتر رشته روزنامه نگاری و عکاسی انتخاب شده‌اند.

این مسئول گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته، پس از اتمام مرحله داوری و انتخاب برگزیدگان، مراسم اختتامیه این جشنواره در اواخر دی ماه برگزار و از منتخبان هر بخش تقدیر می‌شود.

لینک کوتاه: https://khabarnegaranvaresane.ir/?p=13108

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *