ماهیگیری روابطعمومیها از آب گلآلود معیشت خبرنگاران
در یکی از تعاریف، روابطعمومی را علم مدیریت چرخه اطلاعات، میان یک فرد یا سازمان، (اعم از بازرگانی، اقتصادی، دولتی یا سازمان مردمنهاد) با عموم، عنوان کردهاند. از همین رو رسانهها را میتوان به عنوان تنها ابزار مهم برای این انتقال اطلاعات به حساب آورد. اما روابطعمومیها به همان میزان که از رسانهها خدمات دریافت میکنند مایل به ارائه خدمات به آنها هستند؟
برای جاسازی نوشته، این نشانی را در سایت وردپرسی خود قرار دهید.
برای جاسازی این نوشته، این کد را در سایت خود قرار دهید.