انتشار نسخه الکترونیک شماره ۱۲۱ فصلنامه رسانه
1 دقیقه خوانده شدهبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از روابطعمومی دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها؛ این شماره از رسانه با مقالاتی از ویدا همراز، سمیه تاجیکاسماعیلی، زهرا میزبانی؛ ارسلان خانزاده، بهرام علیشیری،فیروز دیندار فرکوش؛ محسن اعظمی، معصومه آینه؛ سیده سحر جاوید، جلال رحیمیان؛ علیمراد حیدری، علی جعفری؛ محسن عبدالهی خلج، امین کبودی؛ به چاپ رسیده است.
عناوین مقالات این شماره از رسانه شامل موضوعات ذیل است:
– تحلیل پدیدارشناختی صفحههای تاریخی فارسی در شبکه اجتماعی اینستاگرام با رویکرد سواد رسانهای
– رابطه میان میزان و نوع استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام با شیوههای خوداظهاری کاربران
– ارائه الگوی همگرایی رسانهها در شیوه ارائه پیامهای تبلیغاتی با رویکرد جذب مخاطب بر مبنای نظریهپردازی (دادهبنیاد)
– تأثیر فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی بر ارزش ویژه برند با نقش میانجیگری درک مصرفکننده (مطالعه موردی: شرکتهای تأمین قطعات خودرو استان کرمانشاه)
– تفاوتهای استعاری ویروس کرونا در عناوین روزنامههای اعتماد و ایران
– اعاده حیثیت رسانهای(بررسی انتقادی انتشار حکم برائت)
– بررسی تأثیرهای شبکههای اجتماعی برخط برکاربران با نگاهی به نقاط ضعف و قوت آن
(مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه پیامنور تهران)
انتشار نسخه الکترونیک شماره ۱۲۱ فصلنامه رسانه