ش٫ آذر ۳ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه‌های کشور

از وب‌سایتی شکایت دارم

1 دقیقه خوانده شده
از وب‌سایتی شکایت دارم

ساترا براى ارتقای کیفیت خدمات‌دهى رسانه‌هاى صوتى و تصویرى، پیشگیرى و جلوگیرى از تخلفات احتمالى، سامانه پایش مردمى ساپرا را در اختیار کاربران قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ساترا؛ این سامانه می‌تواند ساترا، رسانه هاى صوتى و تصویرى و مردم را در کنار هم قرار داده و براى رسیدن به محیطى مطلوب و امن در فضاى مجازى گام بردارد.

این سامانه شامل ۴ گروه از تخلفاتی است که ممکن است در حوزه صوت و تصویر در فضای مجازی رخ دهد. این ۴ گروه عبارت‌اند از:

۱- محتوای نامناسب
چنانچه در حوزه صوت و تصویر فراگیر شاهد انتشار محتوای نامناسب از جمله مضامین غیراخلاقی و خشونت‌آمیز، تبلیغات خلاف واقع و آسیب‌رسان، موضوعات ضدخانواده و هرزنامه و… هستید می‌توانید با مراجعه به سامانه ساپرا شکایت خود را ثبت کنید.

۲- نقض مالکیت فکری و تخلفات حقوقی
تخلفاتی مثل جعل نشان تجاری، جعل تصاویر شخصی و جعل نشان سازمان‌های دولتی از جمله موارد است که شما می‌توانید با مراجعه به سامانه پایش مردمى ساپرا اینگونه تخلفات را گزارش کنید و از نتیجه شکایت خود مطلع شوید.

۳- محتوای کذب
محتوای کذب عبارت است از هرگونه محتوای دروغ، تهمت و افترا، جعل هویت، جعل عنوان و کلاهبرداری و… که انتشار آنها در رسانه‌های صوت و تصویر تحت هر شرایطی تخلف محسوب می شود که مستلزم پیگیری و رسیدگی است. از این رو، کاربران می‌توانند با مراجعه به سامانه ساپرا هرگونه محتوای کذب در حوزه رسانه‌های صوت و تصویر در فضای مجازی را گزارش نمایند.

۴- مشکلات خدمات و تخلفات تبلیغات
شما مى‌توانید موضوعاتی از جمله اغواگری و فریبکاری در تبلیغات، سرویس بى‌کیفیت، مصرف ترافیک با وجود اعلام رایگان بودن، عدم ارائه سرویس با کیفیت تعهدشده و عدم ارائه خدمات پشتیبانى مناسب را به سامانه پایش مردمی ساپرا گزارش دهید.

با ورود به سامانه پایش مردمی ساپرا و ثبت شکایت خود، ما را در ایفای هرچه بهتر وظایف خود و پیگیرى شکایات و نظرات یاری می‌رسانید.

از وب‌سایتی شکایت دارم

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *