انتشار کتاب «سنجش میزان اثربخشی فعالیتهای ارتباطی و رسانهای کتابخانههای عمومی در جذب مخاطبین»
1 دقیقه خوانده شدهبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه؛ نویسنده در این کتاب ۱۲۶ صفحه ای به موضوعاتی چون رسالت کتابخانه های عمومی در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و همچنین استفاده از بازاریابی در کتابخانه های عمومی و روش های به کارگیری رسانه های جدید در جذب مخاطبین به کتابخانه بحث و گفتگو کرده است.
نویسنده که خود نیز یکی از کتابداران نهاد کتابخانه های عمومی است به نقش رسانه های نوین ارتباطی و اجتماعی و ابزار نوظهور رسانه ای استفاده کتابخانه ها از این نوع امکانات ارتباطی برای افزایش جمعیت کتابخوان و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی پرداخته است.
بررسی ها و پژوهش ها نشان می دهد که کتابخانه هایی که در در استفاده از رسانه های ارتباطی و شبکه های اجتماعی فعال تر بودند دارای مخاطبین وفاداری در مقایسه با سایر کتابخانه ها هستند.
انتشارات رهام اندیشه در استان البرز مسئولیت نشر کتاب را بر عهده داشته و خانم احمدزاده طراحی جلد این کتاب را عهدهدار بوده است.
پیش تر این نویسنده البرزی کتابی با عنوان «مدیریت بازاریابی سیاسی» با همکاری سید رضا حسینی دیگر نویسنده البرزی از سوی انتشارات رهام اندیشه را روانه بازار نموده است.
انتشار کتاب «سنجش میزان اثربخشی فعالیتهای ارتباطی و رسانهای کتابخانههای عمومی در جذب مخاطبین»