پ٫ اردیبهشت ۱۳ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

اثر خبرنگار ایسنا برگزیده‌ی مسابقه خ مثل خبرنگار شد

1 دقیقه خوانده شده
اثر خبرنگار ایسنا در دومین دوره مسابقه خ مثل خبرنگار برگزیده شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایسنا؛ در آیین تجلیل از برگزیدگان دومین دوره مسابقه خ مثل خبرنگار، اثر آزیتا یوسفیان، خبرنگار ایسنا با عنوان «معلمی شغل نیست، عشق است» برگزیده  و از وی تجلیل شد.

صیاد درگاه‌پور، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان در این خصوص گفت: سال گذشته اولین دوره مسابقه “خ مثل خبرنگار” با موضوع ” خاطره خبرنگاران از دوران تحصیل” برگزار شد که با استقبال بسیار خوب اصحاب رسانه استان مواجه شد.

وی ادامه داد: امسال نیز بر آن شدیم به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم، دومین دوره این مسابقه را با موضوع ” تلاش معلمان لرستان در ایام کرونا” برگزار کنیم.

درگاه‌پور اضافه کرد: پس از فراخوان که همانند سال گذشته خبرنگاران لرستان حضور پررنگی داشتند در مجموع ۴۵ اثر به دبیرخانه این مسابقه ارسال شد.

وی تصریح کرد: پس از ارزیابی‌های صورت گرفته توسط هیات داوران، از مجموع آثار ارسال شده به مسابقه، هشت اثر به عنوان برگزیده انتخاب و از صاحبان آنها تجلیل شد.

به گزارش ایسنا، سال گذشته نیز در اولین دوره مسابقه “خ مثل خبرنگار” با موضوع «خاطره خبرنگاران از دوران تحصیل»، اثر ابراهیم شریفی از ایسنا به عنوان برگزیده معرفی و تجلیل شد.

اثر خبرنگار ایسنا برگزیده‌ی مسابقه خ مثل خبرنگار شد

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *