ج٫ دی ۲۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه‌های کشور

مدرسه گیم دیزاین رایمون با همکاری انستیتو ملی بازی‌سازی بنیاد برگزار می‌کند: کارگاهی برای «طراحی بازی مبتنی بر بازار»

1 دقیقه خوانده شده
طراحی بازی مبتنی بر بازار یکی از چالش‌های پیش روی بازی‌سازان است که برای جذب مخاطب باید سازوکار مناسبی برای آن پیدا کنند تا قبل از تولید و در مراحل ابتدایی ساخت بازی به مطالعه و تحلیل مخاطب بپردازند.
مدرسه گیم دیزاین رایمون با همکاری انستیتو ملی بازی‌سازی بنیاد برگزار می‌کند: کارگاهی برای «طراحی بازی مبتنی بر بازار»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای؛ اما اینکه برای رسیدن به این مهم چه راهکارهایی را باید در نظر گرفت سئوالی است که پاسخ آن را در تجربیات و آموخته‌های کسانی که این راه را طی کرده‌اند، می‌توان پیدا کرد.
به همین منظور مرکز نوآوری و شتابدهی رایمون در اولین کارگاه از مجموعه کارگاه‌های مدرسه گیم‌دیزاین رایمون،تجربیات و آموخته‌های هادی‌اسکندری در این حوزه را با مخاطبان به اشتراک خواهدگذاشت.
این کارگاه آنلاین با همکاری انستیتو ملی بازی‌سازی بنیاد و مرکز توسعه زیست بوم شرکت‌های خلاق روز ۲۶ فروردین از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۷ برگزار می‌شود و برای اعضاء انستیتو ملی بازی‌سازی با یک تخفیف ویژه در ثبت‌نام همراه خواهد بود.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و شرکت در این رویداد می‌توانند از اینجا اقدام کنند.

مدرسه گیم دیزاین رایمون با همکاری انستیتو ملی بازی‌سازی بنیاد برگزار می‌کند: کارگاهی برای «طراحی بازی مبتنی بر بازار»

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *