ی٫ مهر ۱۵ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه‌های کشور

ضرورت توجه جشنواره ملی رسانه‌ها بر تحولات نوین رسانه

1 دقیقه خوانده شده
 داور بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه‌های ایران گفت: این جشنواره در دوره بیست و دوم باید بر اهمیت به کارگیری فناوری‌ها و تحولات نوین در قالب‌های اطلاع‌رسانی تاکید و تمرکز کند.
ضرورت توجه جشنواره ملی رسانه‌ها بر تحولات نوین رسانه

 داور بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه‌های ایران گفت: این جشنواره در دوره بیست و دوم باید بر اهمیت به کارگیری فناوری‌ها و تحولات نوین در قالب‌ های اطلاع‌ رسانی تاکید و تمرکز کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ شهاب اسفندیاری پژوهشگر، استاد دانشگاه در آستانه اعلام فراخوان بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌ های ایران افزود: باعث خوشحالی بود که سال گذشته جشنواره مطبوعات با عنوان جشنواره ملی رسانه‌های ایران بعد از وقفه‌ ای ۱۰ساله از سر گرفته شد. با توجه به تحولات فناوری و ناظر به شبکه‌ های اجتماعی و فضای مجازی بخش‌ های جدیدی به این رویداد اضافه شد.

وی با توجه به اهمیت تداوم برگزاری جشنواره ملی رسانه‌های ایران یادآور شد: برگزاری این رویداد از این جهت مهم است که کار سخت و حیاتی اطلاع رسانی در حوزه‌ های مختلف در قالبی حرفه ای و در فضایی به نام جشنواره قدردانی شود، چهره‌ها و رویش‌ های جدید رسانه‌ نگاری معرفی و شناسایی شده و استعدادهای جدید فرصت درخشش و دیده شدن بیابند.

داور بیست و یکمین جشنواره‌ملی رسانه‌ های ایران ادامه داد: باید گونه‌های جدید اطلاع رسانی نیز در این رویداد به کار گرفته شود چرا که ما شاهد دگرگونی مداوم قالب‌ های اطلاع‌ رسانی هستیم.

اسفندیاری خاطر نشان کرد: مصرف رسانه ای مردم نیز ابعاد جدیدی پیدا کرده و لازم است خبرنگاران و رسانه‌ نگاران مهارت بهره‌گیری از این فناوری‌ ها و به کارگیری تحولات را به دست بیاورند. در واقع چندوجهی باشند و امیدواریم جشنواره ملی رسانه‌ های ایران با قوت در برگزاری خود فرصت این تغییر و تحول را فراهم کند.

به گزارش ایرنا، فرشاد مهدی‌ پور معاون امور رسانه‌ ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارم اردیبهشت ماه در حکمی مهدی عرفاتی را به‌ عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌ های ایران منصوب کرد.

 

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *