ج٫ فروردین ۱۰ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

یکی از ائمه جمعه استان یزد از خبرنگاران تجلیل کرد

1 دقیقه خوانده شده
یکی از ائمه جمعه استان یزد از خبرنگاران تجلیل کرد

امام جمعه بخش بهمن شهرستان ابرکوه در آستانه روز خبرنگار از خبرنگاران فعال تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبرگزاری حوزه؛ در آستانه روز خبرنگار و اعیاد ذی الحجه و نیز به مناسبت سالروز برگزاری اولین نماز جمعه بخش بهمن در شهر مهردشت، حجت الاسلام رضا علیزاده از خبرنگاران تجلیل کرد.

حجت الاسلام علیزاده در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: نماز جمعه بخش بهمن در آستانه شش سالگی است و ما توفیق داشتیم در این مدت هر هفته میزبان جمعیت کثیری از نمازگزاران باشیم که به جرأت می توان گفت به نسبت جمعیت، یکی از پر مخاطب ترین نماز جمعه های کشور است.

وی در ادامه ضمن قدردانی از خبرنگاران اذعان کرد: اصحاب رسانه به ویژه بانوانی که در این زمینه فعالیت می کنند، بسیار پرتلاش بوده و سختی ها، مشکلات و حواشی  امر خبرنگاری را که بر هیچ کسی پوشیده نیست، با عشق و علاقه به جان خریده و در حوزه اطلاع رسانی و مطالبه گری در این شهرستان تلاش می کنند.

امام جمعه بخش بهمن  تصریح کرد: در این شرایط کنونی جامعه که جوانان نیازمند اظهار نظر، بیان عقیده های خود و همچنین رفع شبهه ها و رسیدن به پاسخ سئوالات خود هستند، باید از جلسات سخنرانی و یک طرفه فاصله بگیریم و جلسات به صورت پرسش و پاسخ با مخاطبان باشد و هر کسی انتقاد، پیشنهاد و صحبتی که در ذهن دارد، مطرح کند.

در ادامه خبرنگاران ضمن تأکید بر رعایت اخلاق و اصول خبرنگاری، به بیان ایده ها، انتقادات و پیشنهادات خود پیرامون نحوه اطلاع رسانی گسترده تر اخبار و برنامه های بخش بهمن، ارائه کردند.

یکی از ائمه جمعه استان یزد از خبرنگاران تجلیل کرد

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *