پ٫ اردیبهشت ۶ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

کسب دو رتبه برتر در سومین دوره جشنواره رسانه و معلولان توسط خبرنگار قدس

1 دقیقه خوانده شده
کسب دو رتبه برتر در سومین دوره جشنواره رسانه و معلولان توسط خبرنگار قدس

اختتامیه سومین دوره جشنواره رسانه و معلولان در حالی در اصفهان برگزار شد که خبرنگار روزنامه قدس و پایگاه خبری تحلیلی قدس آنلاین توانست دو رتبه سومی این جشنواره را از آن خود نماید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از قدس آنلاین؛ احمد فیاض محمدآبادی خبرنگار روزنامه قدس و پایگاه خبری- تحلیلی قدس آنلاین توانست دو رتبه سومی در بخش عکس و بخش تیتر این جشنواره را کسب نماید.
شایان ذکر است؛ خبرنگار روزنامه قدس؛ سال گذشته نیز موفق به کسب دو رتبه اول در بخش عکس و بخش تیتر در دومین دوره این جشنواره شده بود.
اختتامیه سومین دوره جشنواره رسانه و معلولان با حضور مدیر کل سازمان بهزیستی استان اصفهان، شماری از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان و مسئولان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و … برگزار گردید.
اختتامیه سومین دوره جشنواره رسانه و معلولان در حالی زیر سایه کرونا عصر امروز در اصفهان برگزار شد که فقط برگزیدگان اصفهان در محل مراسم اختتامیه حضور داشته و جوایز خود را دریافت نمودند. سایر برگزیدگان از اقصی نقاط کشور بصورت لایوم اینستاگرامی شاهد آثار برتر و معرفی برگزیدگان این جشنواره بودند. جوایز رتبه آورندگان – غیر استان اصفهان- برای برندگان بخش های این جشنواره ارسال خواهد شد.

کسب دو رتبه برتر در سومین دوره جشنواره رسانه و معلولان توسط خبرنگار قدس

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *