پ٫ اردیبهشت ۶ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

کتاب “رویکرد گردشگری شهری و روستایی در ایران و جهان” منتشر شد

1 دقیقه خوانده شده
تهران - ایرنا- کتاب رویکرد گردشگری شهری و روستایی در ایران و جهان به قلم «حمید کریمی» و توسط انتشارات آفتاب گیتی منتشر شد.
کتاب "رویکرد گردشگری شهری و روستایی در ایران و جهان" منتشر شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ نویسنده این کتاب گفت: متن این اثر در بازه یک سال در حوزه گردشگری تهیه شده که می تواند منبعی برای گردشگری و سرفصل دانشگاهی محسوب شود.

کریمی بیان کرد: در این کتاب به مباحث مختلفی از جمله مفاهیم، صنعت گردشگری، توریسم، اهمیت و محصولات گردشگری، گردشگری فرهنگی، گردشگری اوقات فراغت، طبیعت گردی، مدیریت پایدار زمین، اشتغالزایی، بهبود کیفیت محیط زیست، افزایش کیفیت زندگی و کاهش فقر، حقوق جهانگردان غیر مسلمان، اثرات مخفی گردشگری، بیمارها واگیردار، زیرساختها، پیاده راهها و راهکار افزایش درآمد برای جامعه ملی کشو را مورد بررسی قرار خواهد داد.

وی افزود: کارشناسان علوم اقتصادی معتقدند که گردشگری به عنوان بزرگترین و متنوع ترین صنعت در دنیا شناخته می شود که در این راستا بسیاری از کشورها و به ویژه توسعه یافته این صنعت را به عنوان منبع اصلی ایجاد درآمد، اشتغال زایی و رشد بخش خصوصی و زیربنایی می دانند.

این نویسنده کتاب تاکید کرد: در این اثر تعاریف بیان شده از سوی سازمان گردشگری مورد توافق است که فعالیت مسافرتی افراد و اقامت در خارج از محیط دایم زندگی آنها برای بیش از ۲۴ساعت، کمتر از یک سال به قصد تفریح و تجارت را به آنها پرداخته است.

کریمی بیان کرد: این کتاب در قطع وزیری در یک هزار نسخه در بازار موجود است.

کتاب “رویکرد گردشگری شهری و روستایی در ایران و جهان” منتشر شد

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *