کاملترین پلتفرم برگزاری مسابقات ورزشهای الکترونیک در کشور راهاندازی شد
1 دقیقه خوانده شدهبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از اداره ارتباطات و امور بینالملل بنیاد ملی بازیهای رایانهای؛ سیدصادق پژمان با اشاره به اینکه طراحی و راهاندازی پلتفرم «بازیکو» به بهانه فراگیری کرونا و لزوم اجرای رویدادهای آنلاین و در راستای تحقق اهداف ساختار حمایتی همگرا مبنی بر حمایت از بازیکنان برتر بازیهای ویدئویی انجام شده است، افزود: با راهاندازی این پلتفرم تمام فرآیند ثبتنام در مسابقات، تایید هویت، قرعهکشی، زمانبندی اجرا، حضور شرکتکنندگان در رویداد، ثبت نتایج، داوری و معرفی نفرات برتر و قهرمانان بازیهای ویدئویی رقابتی که به عنوان ورزشهای الکترونیک شناخته میشوند، بهصورت آنلاین و با یک پشتیبانی قوی و حرفهای و در لحظه انجام میشود.
مدیرعامل بنیاد ملی بازیهای رایانهای تصریح کرد: صرفهجویی در هزینهها و برگزاری تعداد بیشتری مسابقه بدون محدودیت زمانی و مکانی به کمک این پلتفرم و حامیان آن از مزیتهای برگزاری مسابقات در پلتفرم «بازیکو» است.
او افزود: در طراحی این پلتفرم که نسبت به پلتفرمهای مشابه کاملتر و جامعتر است، سامانهای آنلاین برای رتبهبندی بازیکنان نیز در نظرگرفته شده است. یعنی بازیکنانی که از طریق این پلتفرم در مسابقات شرکت میکنند با کسب نتایج مختلف، صاحب امتیاز میشود و براساس امتیازات کسب شده در آن بازی مورد نظر رتبهبندی میشوند .
به گفته سیدصادق پژمان، بنیاد ملی بازیهای رایانهای با طراحی این پلتفرم امکان استفاده از آن را برای نهادها و شرکتهای مختلف بههنگام برگزاری رویدادهای مرتبط با صنعت بازی کشور را نیز فراهم کرده است تا از این پس «بازیکو» به نشانی baazico.ir بهعنوان مرجعی برای برگزاری مسابقات ورزشهای الکترونیک درکشور در دسترس فعالان این صنعت قرار گیرد.
کاملترین پلتفرم برگزاری مسابقات ورزشهای الکترونیک در کشور راهاندازی شد