پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

چهارمین جشنواره مطبوعات البرز، برترین های خود را شناخت

1 دقیقه خوانده شده
چهارمين جشنواره مطبوعات البرز، برترين های خود را شناخت

چهارمین جشنواره مطبوعات و رسانه های استان البرز روز چهارشنبه با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از روابط عمومی خانه مطبوعات استان البرز؛ مدیر عامل خانه استان با بیان اینکه ۴۵٧ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود گفت: این جشنواره در ٢ بخش موضوعی و اصلی برگزار شد.
وی با بیان اینکه در بخش اصلی و در محور خبر برگزیده اول نداشته گفت:ساره نوری از خبرگزاری مهر با عنوان پز عالی مدیران وارداتی/رهن خانه لاکچری با جیب خالی و معصومه امین زاده از خبرگزاری ایلنا با عنوان اختلاف آمار مبتلایان و فوتی های البرز بدون تست تشخیصی به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.
عباس زاده گفت: در بخش گزارش خبری تحلیلی مریم آقانوری از فردیس نیوز با عنوان و چشمانی که از دنیا زندگی طلب می کنند، خدیجه ستارپور از روزنامه همشهری با عنوان رودخانه نامهربان با میهمانان و محمد حسن سیفی از روزنامه دنیای هوادار با عنوان کپی می کنم پس هستم مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: در محور عکس خبری و غیر خبری این بخش رتبه اول نداشتهً و میلاد فیروزان از دیوان نیوز با موضوع زندگی در حاشیه و پوپکً خواجه امیری با موضوع نیایش رتبه دوم و سومً را از آن خود کردند.
مدیر عامل خانه مطبوعات البرز گفت: همچنین در بخش مصاحبه فرزاد عسگری از روزنامه همشهری با عنوان در آرزوی خدمت به شهر پدری و نسترن کیوان پور از هزار و یک شهر با عنوان گفت و گو با حسین ماستیانی هنری که زاییده تفکر نباشد ماندگار نیست رتبه های دوم و سوم چهارمین جشنواره مطبوعات البرز را کسب کردند.
عباس زاده افزود: در محور مقاله، یادداشت نیز هیچ کدام از اثرهای ارسالی حایز رتبه نخست نشد و رتبه دوم به مصطفی فراغت از هزار و یک شهر برای ٢ اثر با عناوین لطفا قول ندهید و حیات ابدی و رتبه سوم به زیبا عراکی از روزنامه دنیای هوادار برای سه اثر با عناوین پرخاشگری در کودکان، علت و راه حل ها، ترس چیست؟ عوامل موثر و راهکارهای آن، راهکارهایی برای حل معضل در کودکان و نوجوانان اختصاص یافت.
عباس زاده اظهار داشت: در محور تیتر به ترتیب حمید رضا رضایی از آفتاب البرز با تیتر یقه سفیدها به بهشت نمی روند، نادر رضی از روزنامه دنیای هوادار با تیتر مردهای قانون زیر تیغ بی قانونی و طیبه جواهری از خبرگزاری فارس با تیتر ریل قطار ناصریه روی زندگی مردم می چرخد رتبه های اول تا سوم را از آن خود کردند.
وی گفت: همچنین در محور طراحی و کاریکاتور احمد شاهومند از دنیای هوادار طراحی و صحنه های ارایی و آمنه قادری ترکاشوند از آرمان میهن با عنوان برای مقابله با کرونا چه کنیم رتبه های اول وًدوم و در بخش طنز مکتوب نیز وحید حاج سعیدی از سپهر ایرانیان باعنوان مجوز ساخت گورستان غیر انتفاعی مقام اول را از آن خود کرد.
مدیر عامل خانه مطبوعات البرز در بخش دیگری از سخنان خود به برگزیدگان بخش موضوعی اشاره و اظهار داشت: در محور رونق تولید ( حمایت از کالای ایرانی) زهرا اشرف زاده از روزنامه همشهری با عنوان احیای ٩٩ واحد صنعتی تا پایان سال ٩٩، محور جهش تولید رضا تواضعی از روزنامه دنیای هوادار با عنوان چرا تولید، و وحیده عسکری از خبرگزاری جمهوری اسلامی با موضوع جهشی که کرونا را تبدیل به فرصت کرد به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.
عباس زاده افزود: همچنین در محور توسعه استان امیر حسین رحیمی از رادیو کوهنورد با عنىان جشنواره لاله های روستای کندر به کار خود پایان داد و فرزانه اسحاقی از صیحه با عنوان بزرگراه سردار سلیمانی مرهمی برای درمان ترافیک، در بخش حقوق شهروندی مهدی صالحی از دنیای هوادار با. عنوان بررسی یک موضوع ناموسی در فوتبال ودر محور دین و معنویت اثر زهره رزمی آذر با عنوان علت بی اعتمادی و دین گریزی جوانان چیست اثرهای برگزیده این بخش شدند.
وی با بیان اینکه محور نشاط اجتماعی فاقد اثر برگزیده چهارمین جشنواره مطبوعات البرز بوده افزود: در محور آب و محیط زیست اثر منصور جمشیدی از روزنامه خبر فردیس با عنوان ریه های تنفسی فردیس پاسخگوی نیازهای این شهر نیست، در محور چالش ها و آسیب های اجتماعی اثر نیوشا فتحی زاده از خبرگزاری مهر با عنوان واگذاری توزیع داروهای ترک اعتیاد به داروخانه ها آری یا خیر و در بخش نظام سلامت با محوریت کرونا اثر زهرا غزنویان از هزار و یک شهر با عناوین کاش درجهان پسا کرونایی آپارتمان هایی بسازیم با بالکن های بزرگ و اثر نسرین حق شناس از هزار و یک شهر با عنوان در خانه های ٢۵ متر مربعی فاصله فیزیکی رارعایت کنید برگزیده شدند.

چهارمین جشنواره مطبوعات البرز، برترین های خود را شناخت

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *