چ٫ اردیبهشت ۵ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

پیگیری مشکلات خبرنگاران با همراهی خانه مطبوعات استان اردبیل

1 دقیقه خوانده شده
استاندار اردبیل در نشست با اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های استان اظهار کرد: در صورت تمايل و همراهی خانه مطبوعات، استانداری اردبیل می‌تواند راهبری و پیگیری احداث مسکن خبرنگاران را در طرح نهضت ملی مسکن انجام دهد.
پیگیری مشکلات خبرنگاران با همراهی خانه مطبوعات استان اردبیل

استاندار اردبیل در نشست با اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های استان اظهار کرد: در صورت تمایل و همراهی خانه مطبوعات، استانداری اردبیل می‌تواند راهبری و پیگیری احداث مسکن خبرنگاران را در طرح نهضت ملی مسکن انجام دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری اردبیل؛ سید حامد‌ عاملی، افزود: خانه مطبوعات و رسانه‌ ها پیشنهادهای خود را در خصوص تعیین زمین برای احداث خانه مطبوعات و رسانه‌ ها با قابلیت ارائه امکان دفتر برای رسانه‌ ها، در اسرع وقت به استانداری ارائه کند.

سامان‌ دهی آگهی‌ ها به‌ طور ویژه در دستور کار خواهد بود

استاندار اردبیل ادامه داد: سامان‌ دهی آگهی‌ های ادارات به‌ طور ویژه در دستور کار خواهد بود و لازم است اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ارسال آگهی به نشریات و عملیات تجهیز و تکمیل خانه مطبوعات را پیگیری کند و هماهنگی لازم با صندوق کارآفرینی امید جهت ارائه تسهیلات صورت پذیرد.

امیر رضا سعیدی، معاون روابط عمومی، امور بین‌الملل و تشریفات دفتر استاندار اردبیل نیز در این نشست گفت: در تلاشیم با برگزاری جلسات مستمر، تعامل لازم میان رسانه‌ ها، دستگاه‌ های اجرایی و روابط عمومی‌ ها برقرار شود که این مهم از طریق برگزاری شورای اطلاع‌ رسانی و شورای روابط عمومی‌ ها محقق خواهد شد.

پیگیری مشکلات خبرنگاران با همراهی خانه مطبوعات استان اردبیل

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *