پ٫ فروردین ۳۰ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

پیام تسلیت مدیران و رسانه‌های استان برای درگذشت مدیر سابق ایرنای قزوین

1 دقیقه خوانده شده
شماری از مدیران و جامعه رسانه‌ای استان روز جمعه به دنبال درگذشت علی حیدر شاه حسینی مدیر سابق خبرگزاری ایرنا مرکز قزوین پیام تسلیت و همدردی صادر کردند.
پیام تسلیت مدیران و رسانه‌های استان برای درگذشت مدیر سابق ایرنای قزوین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ این پیشکسوت رسانه شامگاه پنجشنبه بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد و جامعه رسانه‌ای استان و کشور را داغدار کرد.

علی حیدر شاه‌حسینی متولد سال ۱۳۴۴ از روزنامه‌نگاران با سابقه کشور بود که در کارنامه حرفه‌ای اش ریاست ایرنا در استان‌های خراسان، مرکزی و همدان و استان قزوین از سال ۹۶ تا ۹۸ را داشت و انتشار خبر درگذشت او، موجی از تاسف و تاثر را میان فعالان رسانه استان به راه انداخت.

«محمدرضا نوروزپور» مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) با صدور پیامی، درگذشت این خبرنگار متعهد و پرتلاش ایرنا را به همه خبرنگاران و کارکنان این سازمان، جامعه رسانه‌ای کشور و خانواده محترم مرحوم شاه حسینی تسلیت گفت.

در پی درگذشت او، مدیران و فعالان رسانه استان نیز با صدور پیامی، این ضایعه دردناک را به جامعه خبری و رسانه ای استان تسلیت گفتند و یاد و خاطره او را گرامی داشتند.

“کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام”

مشیت الهی بر این تعلق گرفته کـه بهار فرحناک زندگی را خزانی ماتم زده بـه انتظار بنشیند و این بارزترین تفسیر فلسفه آفرینش در فراخنای بی کران هستی و یگانه راز جاودانگی اوست.

درگذشت مرحوم علی حیدر شاه حسینی خبرنگار با سابقه ایرنا، پیشکسوت عرصه رسانه و مدیر سابق خبرگزاری ایرنا در استان قزوین که در ایام برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین منشا خیر و اثر بودند و زحمات زیادی متحمل شدند را به اصحاب رسانه و خانواده محترم تسلیت عرض کرده؛ برای ایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت داریم.

“سپاه حضرت صاحب الامر (عج) استان قزوین”

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت زنده‌یاد علی حیدر شاه حسینی پیشکسوت رسانه و مدیر سابق خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) مرکز قزوین موجب تاثر و تالم فراوان شد.

اینجانب ضمن تسلیت به خانواده گرامی، دوستان و همکاران رسانه‌ای ایشان و اصحاب رسانه استان از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران و آمرزش و برای بازماندگان، صبر و اجر و سلامتی مسالت دارم.

بی شک خدمات ارزشمند رسانه ای آن سفر کرده تا همیشه در یادها و خاطره ها ماندگار خواهد ماند.

محمد حسین اسماعیلی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین

اِنّا للّه وَ اِنّا اِلَیْهِ راجِعوُن
هرچند که تاب فراق و هجران سخت و دشوار است، لیکن تقدیر الهی را جز صبر و بردباری چاره‌ای نیست.

با نهایت تأسف و تأثر درگذشت زنده یاد “علی حیدر شاه حسینی” پیشکسوت رسانه و مدیر سابق خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) مرکز قزوین موحب تاثر و تالم شد.

اینجانب ضمن تسلیت به خانواده معزز آن مرحوم، دوستان و همکاران رسانه ای استان از خداوند بزرگ برای آن عزیز سفر کرده غفران واسعه الهی و برای کلیه بازماندگان محترم صبر جمیل و اجری جزیل را مسئلت داریم.

روحش شاد و یادش گرامی باد.

علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی استان قزوین

و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انالله و اناالیه راجعون

خبر اندوه بار درگذشت جناب آقای علی حیدر شاه حسینی خبرنگار پیشکسوت و متعهد خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) و مدیر سابق این خبرگزاری در استان قزوین مایه تالم و تاثر فراوان اینجانب گردید.

بر خود فرض می دانم ضایعه درگذشت این چهره شاخص رسانه ای را به همه مدیران، خبرنگاران و کارکنان خبرگزاری ایرنا، جامعه رسانه ای کشور و استان و به ویژه خانواده داغدار ایشان تسلیت و تعزیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت نمایم.

سید حسین بی نیاز مدیر کل روابط عمومی استانداری قزوین

انالله و انا الیه راجعون
بهار آمد که غم از دل بَرَد، غم در دل افزون شد…
خبر درگذشت علی حیدر شاه حسینی را از طریق پیامک یکی از دوستان مطلع شدم.
مرحوم آقای شاه حسینی مردی شریف، ارزشمند، منصف و حرفه ای بودند.
خاطرات زیادی از حضور کوتاه و موثر ایشان در کسوت مدیر خبرگزاری ایرنا در استان قزوین باقی است…
روحشان شاد و یادشان گرامی

محمد کشاورز مسوول بسیج رسانه استان قزوین

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا أَیَّتُها النَّفسُ المُطمَئِنَّه إِرجعی إِلی ربِّکَ راضیهً مَرضیه فَادخلی فِی عِبادی وَ ادخلی جَنَّتی

خبر درگذشت ناگهانی آقای علی شاه‌حسینی پیشکسوت رسانه و مدیر سابق خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) مرکز قزوین، موجب اندوه، تأثر و تألم اهالی مطبوعات و رسانه‌های استان قزوین گشت.

این استاد فرهیخته و پیشکسوت با اخلاق و توانمند در دوره فعالیت خبری خویش به‌ویژه در استان قزوین منشأ اثر در جهت انتشار اخبار خوب، مفید و امیدبخش بود.

تالیفات و پژوهش‌های ماندگاری نیز از این استاد گرانقدر در حوزه‌های فرهنگی و رسانه‌ای به یادگار مانده است.

خانه مطبوعات و رسانه‌های استان قزوین درگذشت ایشان را به خانواده محترم، کارکنان و خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی و اصحاب رسانه تسلیت عرض می‌کند.

خانه مطبوعات استان قزوین

هوالباقی

وَ بَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

هرگاه در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی، جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکونی آغازی بی پایان را می سراید.

دست تقدیر الهی یکی از پیشکسوتان عرصه خبر و اطلاع رسانی جناب آقای علی حیدر شاه حسینی مدیر سابق خبرگزاری ایرنا، اخلاق مدار و فرهیخته را از ما گرفت و ما را در غمش عزادار کرد.

اینجانب این ضایعه‌ای تاسف بار را به همکاران رسانه ای، اهالی فرهنگ و ادب و خانواده آن مرحوم تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل و برای آن عزیز سفر کرده رحمت و غفران الهی و حشر با ائمه معصومین علیهم السلام را از خداوند ایزد منان مسالت دارم.

مسوول انجمن روزنامه نگاران مسلمان استان قزوین

مرحوم شاه حسینی در کارنامه حرفه ای خود پوشش خبری حوادث افغانستان، زلزله بم، حوادث و رویدادهای استان کردستان، منطقه آزاد قشم و… را داشت و همواره با قلم و رفتار فرهنگی می‌کوشید تا اثری مانا در پیشبرد مناسبات فرهنگی و خبری داشته باشد.

وی از تحلیلگران حوزه فرهنگی و سینمای کشور بود که از وی ۲ تالیف سینمایی با عناوین «تاریخچه سینما در اراک» و «اندرخم یک کوچه» برجا مانده است.

پیام تسلیت مدیران و رسانه‌های استان برای درگذشت مدیر سابق ایرنای قزوین

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *