ش٫ اردیبهشت ۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

پیام تسلیت سرهنگ «ناصرپور» در پی درگذشت خبرنگار پیشکسوت لرستانی

1 دقیقه خوانده شده
پیام تسلیت سرهنگ «ناصرپور» در پی درگذشت خبرنگار پیشکسوت لرستانی
مدیرکل حفظ‌ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در پی درگذشت «ابراهیم امرایی» خبرنگار متعهد و رزمنده دوران دفاع مقدس لرستانی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از دفاع‌پرس؛ سرهنگ «حجت‌الله ناصرپور» مدیرکل حفظ‌ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در پی درگذشت «ابراهیم امرایی» خبرنگار پیشکسوت و متعهد صدا و سیمای مرکز لرستان و رزمنده دوران دفاع مقدس که پس از سه سال مبارزه با بیماری سرطان بامداد امروز در بیمارستان شفا خرم آباد درگذشت، پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

ضایعه درگذشت «ابراهیم امرایی»، خبرنگار و گزارشگر صدا و سیمای مرکز لرستان و رزمنده دوران دفاع مقدس موجب تالم و تاثر فراوان گردید.

مرحوم  امرایی که بخشی از عمر پر برکت خویش را در میادین نبرد حق علیه باطل گذراند، در عرصه خبر و اطلاع رسانی، منشا خدمات ارزشمند و قابل تحسینی در استان لرستان بود و با تهیه صدها گزارش فاخر در انعکاس مشکلات و بیان توانمندی‌های استان لرستان نقش ارزنده‌ای ایفا کرد. بدون شک فقدانش ضایعه‌ای دردناک برای جامعه رسانه‌ای استان محسوب می‌شود.

اینجانب، درگذشت این خبرنگار متعهد و دلسوز را به خانواده محترم و همکارانش در صدا و سیمای استان لرستان تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

پیام تسلیت سرهنگ «ناصرپور» در پی درگذشت خبرنگار پیشکسوت لرستانی

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *