چ٫ اردیبهشت ۵ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

پیام تسلیت استاندار ایلام برای درگذشت فعال رسانه ای استان

1 دقیقه خوانده شده
پیام تسلیت استاندار ایلام برای درگذشت فعال رسانه ای استان

استاندار ایلام در پی درگذشت خبرنگار پیشکسوت و فعال رسانه ای و فرهنگی ایلام، در پیامی این ضایعه دردناک را به جامعه خبری و رسانه ای استان و خانواده وی تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ در متن پیام تسلیت قاسم سلیمانی دشتکی به مناسبت درگذشت پژمان مهدوی فر پیشکسوت رسانه ای استان ایلام و رییس بسیج رسانه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت غم انگیز خبرنگار با اخلاق و دلسوز عرصه رسانه استان مرحوم زنده یاد پژمان مهدوی فر که در عرصه آگاهی بخشی به جامعه و در مبارزه با ویروس منحوس کرونا جان به جان آفرین تسلیم کرد، موجب تالم و اندوه فراوان گردید.

این خبرنگار متعهد و دلسوز یک انسان با کمال و بامعرفت بود که با رفتنش ما را داغدار این فراق جانسوز کرد.

اینجانب ضمن ابراز همدردی، فقدان تاثر برانگیز این خبرنگار محجوب و بااخلاق را به خانواده محترم، اصحاب فرهیخته رسانه و مردم شریف استان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن انسان فقید سعید رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

روحش شاد و یادش گرامی باد.

قاسم سلیمانی‌دشتکی
استاندار ایلام

همچنین فرمانده سپاه امیر المؤمنین (ع) استان ایلام نیز با صدور پیامی درگذشت خبرنگار و فعال رسانه ای استان پژمان مهدوی فر را تسلیت گفت:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت برادر عزیز و بسیجی‌ جناب آقای “پژمان مهدوی فر” سرپرست سابق خبرگزاری فارس در استان ایلام و رییس شورای بسیج رسانه استان که از خبرنگاران پرتلاش و سختکوش و خوش نام ایلام بود، را حضور همکاران و جامعه رسانه ای استان ایلام تسلیت می‌گویم؛ برای آن عزیز سفر کرده از خدای منان علّو درجات و برای بازماندگان به‌ویژه همسر و فرزندان آن مرحوم مغفور، صبر و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

بی‌شک خدمات آن خبرنگار ساعی به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی که از مجاهدان عرصه قلم و نام‌آشنای حوزه اطلاع‌رسانی و راوی صادق خبر بود، باقیات‌ الصالحات او خواهد بود. روحش شاد و یادش گرامی باد.

سرتیپ دوم پاسدار جمال شاکرمی
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام

پیام تسلیت استاندار ایلام برای درگذشت فعال رسانه ای استان

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *