ج٫ فروردین ۳۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

پیام تبریک سازمان بسیج رسانه استان البرز به مناسبت روز خبرنگار

1 دقیقه خوانده شده
مطالبه گری رسانه ها، جای خود را به اخاذی از مدیران داده است

پیام تبریک سازمان بسیج رسانه استان البرز به مناسبت روز خبرنگار

به نام خداوند “لوح و قلم”

✍️ مبارک است غدیر، مبارک قلم‌هایی که تا قیامت، شرح غدیر می‌کنند، مبارک جریانی که با شهادت “”محمود صارمی”” به ولایت غدیری گره خورده است و مبارک است روز خبرنگار.

✍️ بسیجیان و سازمان #بسیج_رسانه نیز در شمار تبریک گویان به محضر #خبرنگاران هستند؛ #رسانه نگارانی که چراغ روشنی و مشعل آگاهی اند.

✍️ امروز جهادگران عرصه #رسانه و این افسران #جنگ_نرم جبهه اسلام نیازمند توجه جدی مسئولان ذیربط در بحث معیشتی ، درمانی و غیره می باشند ، اقدامی که دیگر باید از پوسته ی شعار خارج و به فعل برسد و این اقدام قطعا نیازمند تفکر و عمل انقلابی توسط مدیران انقلابی می باشد !

✍️ خبرنگار و عکاس همان کسی است که در سخترین شرایط سخت و نفس گیر بیماری #کرونا دوشادوش عزیزان زحمتکش عرصه بهداشت و درمان در انتقال اخبار و تصاویر از جان خود مایه گذاشتند و می گذارند ، آری اینها از جنس کسانی هستند که برای باز شدن معبر جان پاک خود را فدای آرمانها و سایر هم نوعان خود می کنند.

✍️ ضمن مبارک باد این ایام؛ اگر چه زیارت قلمداران دیار خورشید را برای خویش واجب و سعادت می‌دانیم اما با توجه به شیوع #کرونا و لزوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، دیدار را به زمانی وا می‌نهیم که بتوانیم بر دستانی بوسه زنیم که پرچمداران جهاد نرم با دشمن هستند.

✍️ سازمان #بسیج_رسانه مفتخر است به اینکه اعلام نماید خادم انسانهایی است که از جنس فرشته اند و به همین خاطر بر خود می بالیم و از همراهی و همکاری صادقانه و صمیمانه شما اصحاب محترم #رسانه های مکتوب و برخط استان البرز(ایران کوچک) که پرچم دار امر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی شایسته به مرم عزیز این سرزمین هستید سپاسگذاریم و توفیق خدمت به اسلام و مسلمین و نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت منویات مقام معظم رهبری ، سلامتی خود و خانواده محترمتان را از خداوند متعال خواستاریم.

سازمان بسیج رسانه استان البرز

پیام تبریک سازمان بسیج رسانه استان البرز به مناسبت روز خبرنگار

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *