ج٫ فروردین ۱۰ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

پویش ملی خاطره نگار در هرمزگان اجرا می‌شود

1 دقیقه خوانده شده
پویش ملی خاطره نگار در هرمزگان اجرا می‌شود
پویش ملی خاطره نگار همزمان با سالروز گرامیداشت مقام خبرنگار در استان هرمزگان اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبرگزاری بسیج؛ محمدامین ذاکری مسئول سازمان بسیج رسانه استان هرمزگان بابیان این خبر افزود: خبرنگاران در راستای انجام وظایف خود با خاطرات خوش یا تلخ مواجه می‌شوند که از دید مردم پنهان می‌ماند لذا بازگویی این خاطرات سختی کار خبرنگاران را برای مخاطبین آن‌ها منتقل خواهد کرد.
وی افزود: به همین منظور سازمان بسیج رسانه در آستانه سالروز گرامیداشت مقام خبرنگار پویش ملی خاطره نگار را سرمحورهای: پرداخت رسانه‌ای مشکلات مردم و پیگیری تا حصول نتیجه، نمایش همدلی مردم در بحران‌ها (کرونا، زلزله، سیل و …)، نمایش جلوه‌ها و مؤلفه‌های اقتدار ملی و خاطراتی از تلخ و شیرین‌های فعالیت رسانه‌ای برگزار می‌نماید.
مسئول سازمان بسیج رسانه استان هرمزگان اضافه کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه استان می‌توانند با ارائه خاطراتی از تلاش‌های اثربخش خود را در قالب: متـن، پادکست صوتی، ویـدئو در این پویش شرکت نمایند.
ذاکری خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه برای شرکت در این پویش ملی می‌توانند حرکت مؤثر و تلاش خاطره ساز خود را در دنیای رسانه، با درج # خاطره ـ نگار در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر و به مدت یک هفته لینک اثر را به شماره ۰۹۳۰۰۱۱۸۱۵۱ ارسال و تا ۲۹ آذر در سایت aboozarha.ir ثبت نمایند.
مسئول سازمان بسیج رسانه استان هرمزگان اظهار داشت: خبرنگاران استان می‌توانند جهت شرکت در پویش استانی خاطره نگار آثار خود را تا پایان مردادماه در سایت hrasaneh.ir ثبت کنند.
http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=1805

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *