پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

ویژه برنامه ۱۷ مرداد در راستای معرفی بهتر جایگاه خبرنگاران تولید می شود

1 دقیقه خوانده شده
ویژه برنامه ۱۷ مرداد در راستای معرفی بهتر جایگاه خبرنگاران تولید می شود

تهیه کننده و مجری ویژه برنامه روز خبرنگار با بیان این که مدت زمان پخش برنامه ۱۷ مرداد ۴۰ دقیقه است؛ گفت: این برنامه به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار در تاریخ ۱۶ و ۱۷ مرداد از شبکه استانی خراسان رضوی پخش می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبرگزاری شبستان؛ سید وحید موسوی گفت: برنامه ۱۷ مرداد به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار در تاریخ ۱۶ و ۱۷ مرداد از شبکه استانی خراسان رضوی پخش می شود؛ برای اولین بار است که برنامه ای این چنینی در استان خراسان رضوی با حضور اصحاب رسانه ساخته و پخش می شود؛ مدت زمان پخش این برنامه ۴۰ دقیقه است.

وی افزود: این برنامه متفاوت تر از همه برنامه هایی ساخته می شود که تاکنون به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار ساخته شده است؛ در این برنامه به روند زندگی خبرنگاران و فعالان رسانه ای پرداخته می شود به طوری که مردم را با حرفه خبرنگاری آشنا می کند.

موسوی با بیان این که خیلی دوست داشتیم تا مدت زمان پخش این برنامه بیشتر از ۴۰ دقیقه باشد، ادامه داد: ان شاءالله ساخت این برنامه، مقدمه ای برای ساخت برنامه های بهتر در سال های آینده خواهد شد؛ مهمان هایی که در این برنامه حضور دارند مسئولین و پیشکسوتان عرصه هنر و رسانه هستند؛ امیر حسین قاضی زاده هاشمی نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و مجتبی محمودی مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان رضوی از جمله مسئولان دعوت شده به این برنامه هستند.

وی گفت: علی شکوفه نویسنده و کارگردان اثر، اکرم صفایی مدیر تولید، آرش قاسمی دستیار تولید، محسن دانشمند تصویر بردار و محمود سعیدی مقدم مشاور عالی برنامه هستند که از همین جا از زحمات همه آن ها تشکر می کنم.

تهیه کننده و مجری برنامه ۱۷ مرداد با بیان این که رسانه زنده ترین رویداد لحظه ها است و فرآیندی است که هر روز در جریان است، افزود: پدر رسانه دنیا ارسطو است و ما عنصری از یک باور هستیم که به جهت اثر بخشی تحت عنوان سربازان جبهه فرهنگی خدمت می کنیم.

موسوی ادامه داد: مقام خبرنگار نسبت به گذشته تغییرات زیادی داشته و به نظر بنده به مرور کم رنگ تر شده است و متاسفانه تنها به ۱۷ مرداد خلاصه می شود؛ اصحاب رسانه استان باید در کنار هم باشند و از یکدیگر حمایت کنند تا به جایگاه اصلی خود برسند؛ در پایان از همه کسانی که در ساخت این برنامه به ما یاری رساندند به ویژه آقای نصر پور مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی و آقای مهدی شریفی معاونت صدا و سیمای خراسان رضوی تشکر می کنم.

ویژه برنامه ۱۷ مرداد در راستای معرفی بهتر جایگاه خبرنگاران تولید می شود

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *