پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

وزیر کار خبر داد: وام ١٠ میلیونی در انتظار خبرنگاران/ لایحه امنیت شغلی خبرنگاران تقدیم مجلس می‌شود

1 دقیقه خوانده شده

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در آستانه روز خبرنگار از اعطای وام ١٠میلیونی به خبرنگاران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبرگزاری برنا؛ محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: تلاش شده تا روابط خوبی با جامعه خبری کشور برقرار شود.

وی افزود: در ایامی که تحریم ها فراوان است شیوع کرونا هم زندگی را سخت کرده است.

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: همسان سازی بازنشسته ها در اولویت قرار گرفت و امید است حقوق کارگران افزایش یابد که در حال پیگیری این امر هستیم .

به گفته او با استفاده از قانون ١٠١کار اقدامات مناسب انجام شده در حالی که بعد تعطیلی انجمن صنفی کسی فکر نمی‌کرد چنین اتفاقی مثبتی رقم بخورد.

شریعتمداری تاکید کرد: تمامی اقدامات در زمینه مصوبه هیات وزیران برای حقوق جامعه فرهنگی ، هنری و ارتباطی محقق و به تصویب رسیده است.

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: در دولت اصلاحات توانستیم با یک رای تشکل‌های صنفی را ایجاد کنیم که بی‌شک بدون پیگیری اهداف محقق نمی‌شود.

او بیان کرد: با همکاری وزیر ارشاد لایحه امنیت شغلی خبرنگار تقدیم مجلس می‌شود و این وعده در همین دولت پی‌گیری خواهد شد.

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت:مسئله شفافیت در حالی مطرح است که شفافیت اعمال شده و مدیران مورد سوال و جواب قرار گرفته اند.

شریعتمداری تاکید کرد: مسیر شفافیت ادامه دارد که با همکاری قوه قضائیه و دیگر قوا برای شناسایی فساد به پیش می رویم و حفظ حقوق خبرنگاری و دادن جایزه طلایی برای افرادی که برای شناسایی فساد اقدام کنند از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: چالش امروز جامعه ما شناسایی فساد در دستگاه ها است و بازگردان سرمایه به کشور در گرو این اقدامات است.

به گفته شریعتمداری باید به وضعیت معیشتی خبرنگاران توجه کرد و وام ١٠میلیون در انتظار خبرنگار آن است.

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در پایان گفت: در کشور ما حقوق و دستمزد نقص  دارد و سنوات در اختیار کارفرما است و این نقص باید برطرف شود.

وزیر کار خبر داد: وام ١٠ میلیونی در انتظار خبرنگاران/ لایحه امنیت شغلی خبرنگاران تقدیم مجلس می‌شود

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *